Мета. Дати учням поняття про погоду, ознайомити їх із процесом утворення вітру; збагатити уявлення про опади; вказати на значення прогнозу погоди для людини; розвивати спостережливість, уяву; виховувати шанобливе ставлення до природи.
Обладнання. Таблиці, ілюстрації.
Хід уроку
I. Підсумок фенологічних спостережень.
II. Перевірка домашнього завдання.
1. Природничий диктант.
— Область, у якій ми живемо, називається ...
— її обласний центр ...
— Область, у якій ми живемо, розташована на ... України.
— Наша область межує з такими областями ...
— У нашій місцевості переважають такі форми земної поверхні ...
— На території області є такі водойми ...
— Наша область розташована у ... природній зоні.
2. Індивідуальне опитування.
2—3 учні розповідають про місцевість, де живуть, за планом, що у підручнику (с. 145).