Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






V. Узагальнення та систематизація знань учнів.

— У якій області ми живемо? Назвіть наш обласний центр.

— З якими областями межує наша область?

— У якій частині України розташована наша область?

— Які форми земної поверхні переважають у нашій місцевості?

— Які є природні водойми?

— У якій природній зоні розташована наша область?

— Які особливості пір року на території області?

— За якими місцевими ознаками ви зможете орієнтуватися?

VI. Домашнє завдання.

Підготувати розповідь про свою місцевість за планом у підручнику (с. 145).


№ уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____

Тема. Погода в рідному краї.

Мета. Дати учням поняття про погоду, ознайомити їх із процесом утворення вітру; збагатити уявлення про опади; вказати на значення прогнозу погоди для людини; розвивати спостережливість, уяву; виховувати шанобливе ставлення до природи.

Обладнання. Таблиці, ілюстрації.

Хід уроку

I. Підсумок фенологічних спостережень.

II. Перевірка домашнього завдання.

1. Природничий диктант.

— Область, у якій ми живемо, називається ...

— її обласний центр ...

— Область, у якій ми живемо, розташована на ... України.

— Наша область межує з такими областями ...

— У нашій місцевості переважають такі форми земної поверхні ...

— На території області є такі водойми ...

— Наша область розташована у ... природній зоні.

2. Індивідуальне опитування.

2—3 учні розповідають про місцевість, де живуть, за планом, що у підручнику (с. 145).


Читайте також:

  1. I. Актуалізація знань учнів
  2. I. Контроль і закріплення знань учнів
  3. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  4. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  5. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  6. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  7. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  8. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  9. I. Контроль, корекція та закріплення знань.
  10. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  11. II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ І ВМІНЬ УЧНІВ
  12. II. Актуалізація опорних знань і вмінь учнів




Переглядів: 837

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
III. Сприймання та усвідомлення навчального матеріалу. | III. Повідомлення теми і мети уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.