МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
VI. Осмислення учнями знань.1. Робота з підручником. Читання статей "Населення України", "Охорона природи в Україні". 2. Відповіді на запитання. — Хто становить більшість народу України? — Які ще національності входять до складу народу України? — Скільки областей в Україні? Яка республіка входить до складу нашої держави? — Як наша держава піклується про охорону природи в Україні? — Яка небезпека загрожує природі? — Для чого створено Червону книгу? — Що таке національний природний парк? — Для чого створюють заказники? — Чим заповідник відрізняється від національного природного парку? — Що станеться, якщо природу не охороняти? 3. Робота в зошитах з друкованою основою VII. Узагальнення та систематизація знань. 1. Розповіді 2—3 учнів про особисту участь в охороні природи. 2. Бесіда. — Що нового ви почули на уроці? — Що сталося б, коли природу не охороняли б? VIII. Домашнє завдання. Прочитати в підручнику статті "Населення України", "Охорона природи в Україні". Позначити на контурній карті заповідники. Творче завдання: підготувати свою програму збереження природи в Україні. № уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____ Тематичне опитування № уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____ Тема. Рідний край на території України. Мета. Дати відомості про розташування місцевості, де проживають учні, на карті України, особливості її рельєфу; навчити дітей визначати сторони горизонту за місцевими ознаками; розвивати спостережливість, пам'ять, виховувати любов до рідного краю. Обладнання. Карта України (фізична і природних зон), контурні карти, карта області, де проживають. Хід уроку I. Підсумок фенологічних спостережень. II. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку. Хай чужина комусь впадає в очі, нехай про неї навіть мріє хтось. (До переміни місць такі охочі всі ті, кому в житті не повелось.) Та що мені та слава галаслива про всі дива за тридев'ять морів, коли я досі і малого дива землі своєї ще не зрозумів. (Є. Плужник) — Як ви зрозуміли слова відомого українського поета Є. Плужника? — Сьогодні ми розпочинаємо вивчати новий розділ "Твій рідний край", з якого дізнаємося про розташування нашого краю на карті України, про те, які у нас особливості погоди; які бувають корисні копалини; який рослинний і тваринний світ поширений у нашій місцевості; яка промисловість розвинута і як охороняється природа рідного краю. Тема сьогоднішнього уроку: "Рідний край на території України". Читайте також:
|
||||||||
|