МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
VI. Осмислення учнями знань.1. Робота з підручником. Читання статей "Населення України", "Охорона природи в Україні". 2. Відповіді на запитання. — Хто становить більшість народу України? — Які ще національності входять до складу народу України? — Скільки областей в Україні? Яка республіка входить до складу нашої держави? — Як наша держава піклується про охорону природи в Україні? — Яка небезпека загрожує природі? — Для чого створено Червону книгу? — Що таке національний природний парк? — Для чого створюють заказники? — Чим заповідник відрізняється від національного природного парку? — Що станеться, якщо природу не охороняти? 3. Робота в зошитах з друкованою основою VII. Узагальнення та систематизація знань. 1. Розповіді 2—3 учнів про особисту участь в охороні природи. 2. Бесіда. — Що нового ви почули на уроці? — Що сталося б, коли природу не охороняли б? VIII. Домашнє завдання. Прочитати в підручнику статті "Населення України", "Охорона природи в Україні". Позначити на контурній карті заповідники. Творче завдання: підготувати свою програму збереження природи в Україні. № уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____ Тематичне опитування № уроку_______ Дата______________Вчитель__________________________________Клас____ Тема. Рідний край на території України. Мета. Дати відомості про розташування місцевості, де проживають учні, на карті України, особливості її рельєфу; навчити дітей визначати сторони горизонту за місцевими ознаками; розвивати спостережливість, пам'ять, виховувати любов до рідного краю. Обладнання. Карта України (фізична і природних зон), контурні карти, карта області, де проживають. Хід уроку I. Підсумок фенологічних спостережень. II. Актуалізація опорних знань. Повідомлення теми і мети уроку. Хай чужина комусь впадає в очі, нехай про неї навіть мріє хтось. (До переміни місць такі охочі всі ті, кому в житті не повелось.) Та що мені та слава галаслива про всі дива за тридев'ять морів, коли я досі і малого дива землі своєї ще не зрозумів. (Є. Плужник) — Як ви зрозуміли слова відомого українського поета Є. Плужника? — Сьогодні ми розпочинаємо вивчати новий розділ "Твій рідний край", з якого дізнаємося про розташування нашого краю на карті України, про те, які у нас особливості погоди; які бувають корисні копалини; який рослинний і тваринний світ поширений у нашій місцевості; яка промисловість розвинута і як охороняється природа рідного краю. Тема сьогоднішнього уроку: "Рідний край на території України". Читайте також:
|
||||||||
|