Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Розділ 2. СЕМІНАРСЬКІ І ПРАКТИЧНІ ЗАНЯТТЯ ІЗ ЗАГАЛЬНИХ ОСНОВ ПЕДАГОГІКИ : МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

Семінарське заняття № 1

Тема:Розвиток педагогіки та освіти в епоху українського національного відродження

Мета: Дидактична: розширити знання з теоретичних основ педагогіки, про сутність народної педагогіки, виховання як суспільного явища, проаналізувати внесок українських педагогів, просвітителів, діячів у розвиток педагогіки.

Розвивальна: розвивати вміння аналізувати, порівнювати, систематизувати; формувати уміння працювати з педагогічною інформацією.

Виховна: виховувати повагу до української історії, культури.

Методи: евристична бесіда, дискусія, повідомлення, робота з підручниками та посібниками, ілюстрування.

Дидактичні засоби унаочнення та навчання: ТЗН, хрестоматія з педагогіки, робочі зошити-конспекти, презентація, таблиці.

Література:1. С. 11-19; 2. С. 8-16; 3. 43-46; 4. С. 11-24; 5. С. 9-23; 12. С. 30-36; 14. С. 13-31, 87-107.


Читайте також:

  1. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  2. I. Основные положения экономической теории.
  3. I. Фізичні основи механіки
  4. II Основна частина
  5. II Основна частина
  6. II Основна частина
  7. II. МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  8. II. Основна частина
  9. II. Основна частина
  10. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  11. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  12. II. Основні засоби




Переглядів: 465

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 3. Методи науково-педагогічних досліджень | Додаткова література

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.