МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||
Додаткова література1.Галузинський В.М., Евтух М.Б. Педагогіка : теорія та історія. –К. : Вища школа, 1995. – С 4-20. 2.Ильина Т.А. Педагогика. – М. : Просвещение, 1984. – С. 8-36. 3.Педагогика / Под ред. Ю.К. Бабанского. – М. : Просвещение, 1983. – С. 3-35. Структура семінарського заняття 1.Організаційна частина. 2.Актуалізація опорних знань студентів. Мотивація навчання. 3.Повідомлення студентів з теми, обговорення теоретичного матеріалу (творчий блок у різних способах: повідомлення, бесіда, дискусія й ін.), виконання творчих завдань, самостійної роботи студентів, індивідуальних навчально-дослідних завдань (практичний блок). 4.Підведення підсумків, висновки. 5.Рефлексія навчально-пізнавальної діяльності студентів (блок контролю і самоконтролю). 6.Домашнє завдання. План 1. Теоретичний блок. 1.1. Перевірка рівня знань студентів з таких питань: ü основні етапи становлення та розвитку педагогіки; ü педагогіка як наука, її предмет та завдання; система педагогічних наук; ü основні категорії та зв’язок між ними; ü взаємозв’язок педагогіки з іншими науками; 1.2. Мікровиступи студентів з теми заняття (за матеріалами періодичної преси, Інтернет - джерел). 1.3. Мікродискусія. Як ви розумієте слова К.Д. Ушинського «Педагогіка – не наука, а мистецтво, – найширше, складне, найвище і найнеобхідніше з усіх мистецтв»? 2.Практичний блок. ü Заповніть таблицю «Видатні педагоги» за зразком:
ü Складіть педагогічний словник за поняттями теми. ü Розробіть таблицю «Система педагогічних наук». ü Розробіть таблицю «Зв’язок педагогіки з іншими науками». 3.Блок контролю та самоконтролю. 3.1. Експрес контроль: 1) Педагогіка – це … 2) Що вивчає педагогіка? 3) Які її функції? 4) Назвіть етапи становлення педагогіки. 5) Хто є засновником педагогіки як науки? 6) Назвіть і дайте визначення основним категоріям педагогіки. 7) Назвіть галузі педагогіки. 8) З якими науками пов’язана педагогіка? 9) На яких засадах ґрунтується освіта в Україні? 10) Які проблеми педагогіки, на ваш погляд, актуальні? 3.2. Підтвердить або спростуйте твердження: ü Народну педагогіку можна вважати методологічною засадою педагогічної науки. ü Народна педагогіка не є актуальною в сучасних умовах. ü Педагогічний експеримент забезпечує найдостовірніші результати у педагогічних дослідженнях. ü Для більшої вірогідності та об’єктивності результатів педагогічного дослідження необхідно використовувати комплекс методів. ü Вчитель початкової школи не використовує методи науково-педагогічного дослідження, а навчає і виховує учнів. Семінарське заняття № 3 Тема: Розвиток, формування та виховання особистості учня (вибіркове) Мета: Дидактична: закріпити та розширити знання про розвиток, формування та виховання особистості, рушійні сили, фактори та джерела розвитку, ознайомити з особливостями розвитку молодших школярів. Розвивальна: розвивати у студентів уміння виявляти та аналізувати потенційні можливості розвитку учня, проектувати, конструювати процес розвитку особистості, налагоджувати спілкування з дітьми, організовувати навчально-розвиваючу діяльність. Виховна: виховувати професійний інтерес, прагнення до самовдосконалення. Методи: евристична бесіда, дискусія, повідомлення, робота з підручниками та посібниками, розв’язання педагогічних задач. Дидактичні засоби унаочнення та навчання: ТЗН, хрестоматія з педагогіки, робочі зошити-конспекти, презентація, таблиці. Література (за програмою):1. С. 39-48; 2. С. 26-40; 3. 52-63; 4. С. 52-85; 5. С. 39-54; 12. С. 30-36; 14. С. 108-124. Читайте також:
|
||||||||||||||||
|