МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
||||||||||||||||||||||||||||
Оцінювання курсової роботи та рейтингОСНОВИ ТЕХНОЛОГІЇ РЕМОНТУ АВТОМОБІЛІВ
Методичні вказівки з виконання курсового проекту для студентів спеціальності 5.07010602 « Обслуговування та ремонт автомобілів і двигунів »
Розробив ________ Д.Г.Попов
Рецензент ________ головний інженер авторемонтно- агрегатного заводу Черкаської ОСС В. М. Фрідріх
Розглянуто і схвалено цикловою комісією автотранспортних спеціальностей 5.07010602 протокол №___ від _____ січня2015 р. Голова комісії _____ С. М. Бузиновський
Загальні положення
Мета виконання курсового проекту з дисципліни "Основи технології ремонту автомобілів", передбаченого навчальним планом, полягає в набутті студентами навичок самостійного вирішення конкретних технічних завдань, пов'язаних з вибором технології і організацією ремонту автомобільної техніки, а також в закріпленні, поглибленні і узагальненні знань, отриманих в результаті вивчення даної дисципліни та дисциплін "Креслення", "Технічна механіка", "Взаємозамінність, стандартизація та технічні вимірювання", "Технологія конструкційних матеріалів та матеріалознавство", "Охорона праці". Тематика проектів, зміст завдань, вихідні дані та особливі умови відповідають програмі дисципліни, базуються на матеріалах, зібраних студентом під час проходження виробничої технологічної практики на автотранспортних та авторемонтних підприємствах. Завдання на курсове проектування видається студенту перед початком практики, на цей час студенти вже мають досвід виконання курсового проекту з дисципліни "Технічна експлуатація автомобілів". Орієнтовний обсяг курсового проекту - пояснювальна записка на 25-30 аркушах, графічна частина на 2 аркушах формату А1. Зміст пояснювальної записки та склад графічної частини приведено нижче (див. форму бланка завдання). Організацію виконання і захисту курсового проекту передбачено згідно вимог "Інструкції з організації курсового проектування в Черкаському політехнічному технікумі", затвердженої директором технікуму 04.10.2005. Оформлення пояснювальної записки та графічної частини передбачено згідно "Основних вимог до оформлення текстових технічних документів в Черкаському політехнічному технікумі", затверджених директором технікуму 30.11.01 р., та вимог діючих стандартів ЄСКД.
Оцінювання курсової роботи та рейтинг На підставі оцінки якості курсової роботи та результатів захисту перед комісією з двох викладачів, що створюється кафедрою, з обов’язковою участю безпосереднього керівника роботи виставляється оцінка: „Відмінно”, „Добре”, „Задовільно” чи „Незадовільно”. З обсягу самостійної роботи, передбаченої у робочому навчальному плані для вивчення дисципліни, на виконання курсової роботи відводиться 15 год (0,5 кредиту ЕСТS). Рейтинг з курсової роботи RКР становить 15 балів. Реальні рейтинги з курсової роботи RКР у балах, отримані студентом, переводяться у національну та ЕСТS оцінки згідно з табл. 3.1. Табл. 3.1. Співвідношення між національними та ЕСТS оцінками і рейтингами з курсової роботи
Після співставлення отриманої студентом кількості балів на захисті курсової роботи із визначеними у табл. 3.1 межами балів для кожної оцінки, у його залікову книжку записується відповідна оцінка, а у журнал рейтингової оцінки знань студента – отриманий рейтинг з курсової роботи RКР, оцінку та кредити ЕСТS.
Орієнтовне найменування теми курсового проекту - Розробка (назва агрегата чи вузла і автомобіля)
Перелік питань, та структура пояснювальної записки: Перелік скорочень Анотація Вступ Читайте також:
|
|||||||||||||||||||||||||||||
|