Перемикання світла фар з дальнього на ближній і навпаки здійснюють ножним перемикачем (ГАЗ 53-12), або комбінованим перемикачем (КамАЗ, ЗІЛ-130 і легкові автомобілі).
Ножний перемикач (мал. 9.10) складається з корпусу, кришки з контактами, контактного диска, штока і поворотної пружини.
Покажчики повороту.Для попередження про майбутній маневр автомобілі обладнані покажчиками поворотів, що подають імпульсний сигнал. Звичайно ці покажчики суміщені з підфарниками і задніми ліхтарями.
Світловий покажчик поворотів складається з перемикача і переривника (реле). На автомобілях застосовують електромагнітно-теплові переривники струму. Такий переривник (мал. 9.11) складається з сердечника з обмоткою, двох якорів, чотирьох срібних контактів, ніхромової струни, резистора.
Лівий якір і два контакти замикають і розмикають ланцюг сигнальних ламп, а правий додатковий якір з контактами забезпечує роботу контрольної лампи.
При замиканні перемикачем ланцюга сигнальних ламп струм від джерела поступає через обмотку, минувши контакти (вони розімкнені), на резистор і ніхромову струну, лівий якір, лампи і на «масу» автомобіля. Оскільки струм проходить через резистор і струну, напруження нитки лампи буде невелике, а струна під дією струму нагрівається, подовжується і дає можливість лівому якорю підтягтися до сердечника, а контактам замкнутися. При такому положенні струм на лампи поступає через замкнуті контакти, минувши резистор, і вони світитимуться яскравим світлом. Знеструмлена струна, охолоджуючись, коротшатиме і знову розімкне контакти; при цьому напруження нитки лампи знов зменшиться. Замикання і розмикання контактів, а отже, і мигання сигнальних ламп покажчиків поворотів, поки вони включені, відбуватиметься 60—120 разів на хвилину.