Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Вплив світла на ріст і розвиток с/г культур і якість врожаю

У житті рослини світло відіграє важливу роль. Воно є джерелом енергії для фотосинтезу. Життя зелених рослин без світла не можливе. Тільки не зелені рослини ( бактерії та гриби) можуть жити без світла.

Залежно від вимог до інтенсивності освітлення рослини поділяються на світлолюбні, тіньолюбні та тіневитривалі.

Світлолюбні рослини не переносять затінення. До них належать всі польові культури, сосна, дуб та інші. При недостатньому освітлені у цих рослин порушується процеси росту і розвитку, слабо розвиваються механічні тканини, рослини витягуються і вилягають. У с/г культур при цьому зменшується врожайність і погіршується якість продукції: у бульб картоплі зменшується вміст крохмалю, а в зерні пшениці – білка, в коренеплодах буряків цукру.

Світловий режим польових культур регулюють встановленням правильних норм висіву, способом сівби, своєчасним проріджуванням рослин, зменшенням бур’янів.

Велике значення має розміщення рядків відносно сторін світу. Встановлено, що при напрямку рядків з півночі на південь врожайність зернових культур більша на 0,2-0,3 т/га.

У процесі історичного розвитку рослини пристосувалися до певної тривалості сонячного освітлення протягом доби. Залежно від цього розрізняють рослини короткого ( кукурудза, просо, тютюн) і довгого (овес, льон) дня.

При зміні тривалості дня подовжується вегетаційний період рослин, затримується утворення плодів і насіння.


Читайте також:

  1. I визначення впливу окремих факторів
  2. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  3. I. ІСТОРИЧНІ ШЛЯХИ ФОРМУВАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ
  4. I.3. КУЛЬТУРА УЧЕБНОГО ТРУДА
  5. II. КУЛЬТУРА КИЇВСЬКОЇ РУСІ
  6. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  7. II. Розвиток математичних знань учнів.
  8. II. Розвиток математичних знань.
  9. II. Розвиток математичних знань.
  10. II. Розвиток математичних знань.
  11. II. Розвиток математичних знань.
  12. II. Розвиток математичних знань.




Переглядів: 1234

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Загальні вимоги культурних рослин до факторів зовнішнього середовища. | Роль повітряного і поживного режимів у житті рослин.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.01 сек.