МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Знайомство зі словом «Goodbye»а) бесіда - Коли герої мультфільмів прощаються, вони говорять слово: GOOD-BYE! (робота аналогічна до слова Hello) б) робота з підручником ст. 5. в) гра - Кожен вигадує собі ім’я, не називаючи його вголос. - Спочатку привітається до вас зайчик: Hello! I am Bunny! - А зараз привітаєтесь ви, називаючи своє вигадане ім’я. ІV. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ. Підсумок уроку. - At home you say to your parents your name in English and greet them. - Stand, up! - The lesson is over. Good – bye! УРОК 2 Дата: ___________ Тема: Привітання. Приємно познайомитись. Мета: продовжувати практикувати вітання англійською мовою; опрацювати та вчити вживати в своєму мовленні мовний засіб Nice to meet you; удосконалювати навички виконувати прості інструкції. Розвивати фонематичний слух, швидку реакцію, увагу та пам'ять. Виховувати ввічливість у взаємовідносинах між учнями. Обладнання: м’яч, картки з малюнками настрою, записи. ХІД УРОКУ І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ. Уведення в іншомовну атмосферу. (вітаюсь англійською мовою та спонукаю учнів відповісти теж англійською мовою) - Hello! - Good morning! (введення нової форми привітання) Повторення раніше вивченого. а) гра «You – me, me – you» - Я називаю слова англійською мовою, а ви відповідаєте українською мовою – переклад. Наприклад: hello – привіт. б) гра «Ball” - Я кидаю м’ячик, а ви повинні назвати англійською мовою, які я називаю. Наприклад: Я – Олена. – I am Olena. Good – morning, hello, hi, goodbye, stand up, sit down. Фізхвилинка. ( див. урок 1) ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. - Сьогодні ми продовжимо дізнаватися таємниці англійської мови. Ви навчитеся не тільки вітатися, а й вживати фразу «Приємно познайомитись» ІІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ. Презентація нового матеріалу. а) пояснення вчителя - Look! This is our friend. This is Miss Alison. This is Dan. This is Bob. This is Ann. They help us to learn English and make up a mini –dialogue. б) гра «Виправ мене» Показую малюнок, роблю помилку і прошу дітей виправити помилку. с) робота з карткою. - Знайди, обведи і скажи. (див. РЗ впр1,с.2 О.М. Павліченко) Розучування вірша. - впр.2,с.6 Введення нових ЛО. а) семантизація слів. - Коли ми познайомилися з кимось і нам це приносить задоволення, ми можемо сказати таку фразу: Nice to meet you. – Приємно познайомитися. б) фонетичне опрацювання. с) складання міні – діалогів. Фізхвилинка. Робота в зошитах. а) картка - Look at the card and say. - Whom can you see? - What are they doing? - And now match the pictures and say. б) написання елементів літер в зошиті. - Open your copybooks and write down. ____________________________________________________________________________________________________________________________________ Читайте також:
|
||||||||
|