МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
ІV. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.Підсумок уроку. - OK. Say how are you at the end of our lesson? - What did you know at this lesson? - Stand up. Good – bye.
УРОК 3 Дата: ___________ Тема: Знайомство. Як тебе звати? Мета: ознайомити учнів з новими ЛО та фразами; повторити раніше введені звуки; активізувати вивчені лексичні одиниці в мовленні; ввести запитання What is your name?; вчити давати відповіді на запитання. Розвивати швидку реакцію, увагу та пам'ять. Виховувати ввічливість у взаємовідносинах між учнями, підтримувати доброзичливу атмосферу. Обладнання: картки з транскрипційними знаками, казковий герой, підручник, м’яч. ХІД УРОКУ І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ. Привітання. - Let’s greet each other with English word. - Hello! Hi! - З сьогоднішнього уроку ми будемо вітатися лише англійською мовою. Фонетична зарядка. а) бесіда - Щоб почати урок треба спершу потренувати наші язички. Потім ми будемо гарно і правильно говорити англійською мовою. Let’s play with sounds. [m] [h] [w] [ ] [ai]
- Repeat after me: [mei], [mein], [neim], [am] - Який звук зустрічається у всіх цих словах? [m]. - Look at it. - Repeat after me: [h t], [hed], [h m], [hu]. - А тут, який звук чуєте? [h] б) гра «Show me» - Look at the blackboard and show me the sound …. Повторення раніше вивченого. а) бесіда - OK. Let’s regard what did we learn at our last lesson. - I’ll ask you how are you and you must answer using the phrase: I am fine! I am OK! I am bad! or I am so – so! б) гра «A ball» - I’ll name the words in English and you have to translate them. - Let’s play: hello, hi, I am Sasha, good – bye, nice to meet you. в) фізхвилинка One, two, three, Look at me! Hands up, Hands down, Hands on hips, Sit down. ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. - Сьогодні на уроці ми продовжимо вчитися вітатися, прощатися, давати відповіді на запитання, знайомитися з новими словами та фразами, складати міні – діалоги. А також вивчимо новий віршик. ІІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ. Введення нових ЛО. а) семантизація нових ЛО шляхом перекладу. - Подивіться уважно на малюнок. Що роблять дівчатка? (вітаються та називають своє ім’я) - А тепер послухайте уважно, як правильно задавати запитання «Як тебе звати?» What is your name? - А відповідаємо вже знайомою для вас фразою: I am Sasha. - Але ми можемо назвати не лише своє ім’я, а й також ім’я свого друга. - Це ми можемо зробити за допомогою фрази: This is Ann. б) фонетичне опрацювання [w-w-w] – [wot] – what [ei – ei – ei] – [neim] – name [ ] – [ is] – this в) гра «Say Bunny about myself» - At our lesson today Bunny comes to see us. It wants that you tell him about youself. Hello! I am Sasha. This is Vova. Nice to meet you. Вивчення вірша. Впр. 1,с.8 Читайте також:
|
||||||||
|