МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Робота в зошитах.- Let’s write our Bunny an umbrella. ____________________________________________________________________________________________________________________________________ ( діти пишуть по одному рядочку) ІV. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ. Підсумок уроку. - At home you ask your parents what are their names. - OK. Say me, please. What did you remember at our lesson? - The lesson is over. Good – bye!
УРОК 4 Дата: ___________ Тема: Знайомство. Як справи? Мета: активізувати лексичний матеріал попереднього уроку; ввести та відпрацювати фрази «I am fine. I am OK. I am bad. How are you?»; вчити учнів працювати з підручником. Розвивати увагу, іншомовну вимову, вміння висловлюватися іноземною мовою за опорою. Виховувати інтерес до вивчення англійської мови, зацікавити ангійською мовою. Обладнання: підручник, картки для самостійної роботи, аудіо запис. ХІД УРОКУ І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ. Привітання - Today we’ll learn a poem and greet each other. Good morning, good morning Good morning to you. Good morning, good morning, I am glad to see you. Уведення в іншомовну атмосферу. а) фонетична розминка. - Listen to me and train our tongue. [h] – hello, hi [ai] – I, fine [au] – how, mouse. b) мовна розминка - Let’s regard a poem which we learned at our last lesson. Good morning ( twice) What is your name? My name is Jenny. That’s my name. - OK. Say me please, what does the phrase mean “ What is your name?” - And now say me your name in English. ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. - Today at our lesson we’ll learn new phrase and answer of it. If you are attentive you will be able to ask your parents about their mood in English. - Let’s begin our lesson. ІІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ. Presenting vocabulary. а) робота з підручником - Впр. 2, с. 10 - Look and act out. - Translate into Ukrainian “Nice to meet you” б) бесіда. - Якщо ми хочемо запитати «Як у тебе справи?», для цього ми використовуємо фразу: How are you? - Подивіться уважно на дошку. Що ви бачите? (обличчя) - Для того,щоб відповісти ми вживаємо такі слова. А допоможуть нам в цьому ось ці «обличка». - This face says «I am fine, thanks!” This face says: “ I am OK, thanks.” It says: “I am bad!” - Repeat altogether. в) фонетичне опрацювання та перегляд фільму «Gogo” - Let’s watch the cartoon and be attentively how English children ask each other using the phrase “How are you” г) фізхвилинка (див. урок 3) Робота в парах. - Open your books at page 11 ex. 4. - And work in pairs. Робота з карткою. - Find the wrong picture. (О.М. Павліченко ст.5) Розучування вірша. а) пояснення незнайомих слів thank you – дякую What about you? – Як щодо тебе? б) декламування вірша вчителем впр. 3,с. 11 в) розучування вірша. IV. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ. Читайте також:
|
||||||||
|