Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Робота в зошитах.

- Let’s write our Bunny an umbrella.

____________________________________________________________________________________________________________________________________

( діти пишуть по одному рядочку)

ІV. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.

Підсумок уроку.

- At home you ask your parents what are their names.

- OK. Say me, please. What did you remember at our lesson?

- The lesson is over. Good – bye!

 

УРОК 4 Дата: ___________

Тема: Знайомство. Як справи?

Мета: активізувати лексичний матеріал попереднього уроку; ввести та відпрацювати фрази «I am fine. I am OK. I am bad. How are you?»; вчити учнів працювати з підручником.

Розвивати увагу, іншомовну вимову, вміння висловлюватися іноземною мовою за опорою.

Виховувати інтерес до вивчення англійської мови, зацікавити ангійською мовою.

Обладнання: підручник, картки для самостійної роботи, аудіо запис.

ХІД УРОКУ

І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.

Привітання

- Today we’ll learn a poem and greet each other.

Good morning, good morning

Good morning to you.

Good morning, good morning,

I am glad to see you.

Уведення в іншомовну атмосферу.

а) фонетична розминка.

- Listen to me and train our tongue.

[h] – hello, hi

[ai] – I, fine

[au] – how, mouse.

b) мовна розминка

- Let’s regard a poem which we learned at our last lesson.

Good morning ( twice)

What is your name?

My name is Jenny.

That’s my name.

- OK. Say me please, what does the phrase mean “ What is your name?”

- And now say me your name in English.

ІІ. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ. МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ.

- Today at our lesson we’ll learn new phrase and answer of it. If you are attentive you will be able to ask your parents about their mood in English.

- Let’s begin our lesson.

ІІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.

Presenting vocabulary.

а) робота з підручником

- Впр. 2, с. 10

- Look and act out.

- Translate into Ukrainian “Nice to meet you”

б) бесіда.

- Якщо ми хочемо запитати «Як у тебе справи?», для цього ми використовуємо фразу: How are you?

- Подивіться уважно на дошку. Що ви бачите?

(обличчя)

- Для того,щоб відповісти ми вживаємо такі слова. А допоможуть нам в цьому ось ці «обличка».

- This face says «I am fine, thanks!” This face says: “ I am OK, thanks.” It says: “I am bad!”

- Repeat altogether.

в) фонетичне опрацювання та перегляд фільму «Gogo”

- Let’s watch the cartoon and be attentively how English children ask each other using the phrase “How are you”

г) фізхвилинка (див. урок 3)

Робота в парах.

- Open your books at page 11 ex. 4.

- And work in pairs.

Робота з карткою.

- Find the wrong picture. (О.М. Павліченко ст.5)

Розучування вірша.

а) пояснення незнайомих слів

thank you – дякую

What about you? – Як щодо тебе?

б) декламування вірша вчителем

впр. 3,с. 11

в) розучування вірша.

IV. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.


Читайте також:

  1. II. Будова доменної печі (ДП) і її робота
  2. II. Самостійна робота студентів.
  3. IV. ВИХОВНА РОБОТА В КЛАСІ
  4. IV. ІНДИВІДУАЛЬНА РОБОТА СТУДЕНТІВ.
  5. IV. Науково-дослідницька робота.
  6. IV. Практична робота.
  7. IV. Робота над темою уроку
  8. Qорганізаційне середовище, в якому виконується робота
  9. V. Робота з підручником
  10. V. Робота з підручником. с. 59-60
  11. V. Робота з програмою «Виконавець Восьминіжка»
  12. V. Робота з програмою «Виконавець Садівник».




Переглядів: 394

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ІV. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ. | Підсумок уроку.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.