МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Підсумок уроку.- At home you may ask your parents how are they? - What did you do at our lesson? - And how are you at the end of our lesson? - OK. The lesson is over. - Good – bye! УРОК 5 Дата: ___________ Тема: Знайомство. Мій друг. Мета: закріпити вивчені фрази; практикувати учнів у вживанні вивчених фраз у своєму мовленні; ввести та відпрацювати фрази: Where are you from? I am from …; вчити вживати займенники I, he, she. Розвивати увагу, іншомовну вимову, навички аудіювання. Виховувати пізнавальний інтерес до навчання. Обладнання: фрази, прапори країн Англії, США, України, пластмасова тарілка, макети руки, казковий герой краб, тематичні малюнки. ХІД УРОКУ І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ. Привітання ( див. урок 4) Уведення в іншомовну атмосферу. а) фонетична зарядка - Ви вже знаєте для того щоб чітко і правильно вимовляти англійські слова, нам треба потренувати язички. - OK. Let’s begin. Name the sounds. [h] [ai] [ ] [w] [o] [m] - I’ll name the sounds and you must show me them. б) мовна розминка. Гра «Мікрофон» - Уявіть, що ви журналіст. Ви хочете поспілкуватися. Тож, давайте складемо діалог. - OK. Who wants to be the first? Example: Hello! I am Natasha. And what is your name? Hi! I am Olena. Nice to meet you. Good – bye! Bye! Повідомлення теми та мети уроку. - Today we are going to learn new phrase. You can ask where are you from and give answer on it. ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ. Повторення раніше вивченого. а) гра - Let’s regard what did you learn at our last lesson. - Look at the pictures and say what children do. б) бесіда - At our lesson the small crab comes to see us. He asks to help him. - Цей краб – мандрівник родом з далеких південних морів. Він уперше у Великій Британії. І так йому сподобалось! Особливо Лохнеське озеро, що в Шотландії. А ще більше – мешканці озера… от би познайомитись з ким – небудь! На березі він почув, як спілкувалися туристи з Лондона, але чи вірно він запам’ятав фразу знайомства?.. (учні слухають фрази і вибирають правильно складене запитання) в) фізхвилинка (див. урок 3) Введення нових слів. а) пояснення слів - Коли ми хочемо розповісти, з якої ми країни і в якому місті живемо, ми вживаємо такі фрази: I am from Ukraine. I live in Noviy Booh. - Щоб отримати таку інформацію від когось, ми ставимо такі запитання: Where are you from? Where do you live? б) фонетичне опрацювання диск «Живі фрази» в) робота з підручником - впр. 1,с.12 Розвиток навичок письма та говоріння. а) робота з карткою - You have flags and your task draw it and name what country is it. б) робота в парах - Let’s work in pairs. Match, colour and say. (РЗ О.М. Павліченко впр2,3,с.6) в) фізхвилинка Читайте також:
|
||||||||
|