МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Підсумок уроку.- At home you may ask your parents how are they? - What did you do at our lesson? - And how are you at the end of our lesson? - OK. The lesson is over. - Good – bye! УРОК 5 Дата: ___________ Тема: Знайомство. Мій друг. Мета: закріпити вивчені фрази; практикувати учнів у вживанні вивчених фраз у своєму мовленні; ввести та відпрацювати фрази: Where are you from? I am from …; вчити вживати займенники I, he, she. Розвивати увагу, іншомовну вимову, навички аудіювання. Виховувати пізнавальний інтерес до навчання. Обладнання: фрази, прапори країн Англії, США, України, пластмасова тарілка, макети руки, казковий герой краб, тематичні малюнки. ХІД УРОКУ І. ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ. Привітання ( див. урок 4) Уведення в іншомовну атмосферу. а) фонетична зарядка - Ви вже знаєте для того щоб чітко і правильно вимовляти англійські слова, нам треба потренувати язички. - OK. Let’s begin. Name the sounds. [h] [ai] [ ] [w] [o] [m] - I’ll name the sounds and you must show me them. б) мовна розминка. Гра «Мікрофон» - Уявіть, що ви журналіст. Ви хочете поспілкуватися. Тож, давайте складемо діалог. - OK. Who wants to be the first? Example: Hello! I am Natasha. And what is your name? Hi! I am Olena. Nice to meet you. Good – bye! Bye! Повідомлення теми та мети уроку. - Today we are going to learn new phrase. You can ask where are you from and give answer on it. ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ. Повторення раніше вивченого. а) гра - Let’s regard what did you learn at our last lesson. - Look at the pictures and say what children do. б) бесіда - At our lesson the small crab comes to see us. He asks to help him. - Цей краб – мандрівник родом з далеких південних морів. Він уперше у Великій Британії. І так йому сподобалось! Особливо Лохнеське озеро, що в Шотландії. А ще більше – мешканці озера… от би познайомитись з ким – небудь! На березі він почув, як спілкувалися туристи з Лондона, але чи вірно він запам’ятав фразу знайомства?.. (учні слухають фрази і вибирають правильно складене запитання) в) фізхвилинка (див. урок 3) Введення нових слів. а) пояснення слів - Коли ми хочемо розповісти, з якої ми країни і в якому місті живемо, ми вживаємо такі фрази: I am from Ukraine. I live in Noviy Booh. - Щоб отримати таку інформацію від когось, ми ставимо такі запитання: Where are you from? Where do you live? б) фонетичне опрацювання диск «Живі фрази» в) робота з підручником - впр. 1,с.12 Розвиток навичок письма та говоріння. а) робота з карткою - You have flags and your task draw it and name what country is it. б) робота в парах - Let’s work in pairs. Match, colour and say. (РЗ О.М. Павліченко впр2,3,с.6) в) фізхвилинка Читайте також:
|
||||||||
|