МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Введення займенників.а) пояснення значення займенників I, he, she. б) робота в зошитах - Обведи по пунктирним лініям. Виконання проектної роботи. (див. підручник с. 13) ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ. Підсумок уроку. - What do you like at our lesson? - Say in English «він», «вона», «я». - The lesson is over. Good – bye! УРОК 6 Дата: ___________ Тема: Цифри. Скільки тобі років? Мета: ознайомити учнів з цифрами від 1 до 8; повторити фрази привітання та прощання; вчити учнів рахувати англійською мовою, використовуючи роздатковий матеріал. Розвивати навички діалогічного мовлення, увагу та пам'ять. Виховувати інтерес до вивчення англійської мови, ввічливість у взаємовідносинах між учнями, формувати вміння говорити по черзі. Обладнання: м’яч, картки для самостійної роботи, малюнки цифр, матеріал для гри. ХІД УРОКУ І.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ. Привітання. - Let’s regard a poem for our greetings. Good morning, good morning Good morning to you. Good morning, good morning, I am glad to see you. Уведення в іншомовну атмосферу. а) фонетична зарядка - Одного разу Mr Tongue пішов на прогулянку до лісу. По дорозі він зустрів двох їжачків, які щось шукали в траві. Один їжачок фиркав так: [f – f – f], а інший: [v – v – v]. Високо на дереві сидів птах і кричав: [ ]. Mr Tongue задивився на птаха і ледь не наступив на змію. Змія скривджено зашипіла: [s – s – s], але тут у неї випав передній зуб і вийшло [ ]. Змія зніяковіла і поповзла, а Mr Tongue пішов далі. б) name the sounds - Look at the blackboard and repeat after me. [g] [h] [ ] [e ] [w] [ ] [m] [ai] - And look! We’ll know such sounds. [v] [f] [ks] - Repeat after me. Aim - At our lesson today we’ll revise the phrase greetings and learn numbers. -You’ll also will be able to ask how old are you? ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ. Повторення раніше вивченого. - OK. We train our tongue and now let’s regard words. - Translate into English. Як тебе звати? Як у тебе справи? Звідки ти? - Let’s make a dialogue. I’ll ask you and you must answer my questions. Фізхвилинка. Введення нових ЛО. а) пояснення вчителя - Look at the blackboard. -What is this? (numbers) - You can count in Ukrainian and now I count in English. Listen to me. - Repeat after me. б) фонетичне опрацювання [v] one [ ] three [v] five, seven [u:] two [f] four [ks] six [ei] eight в) game «Count” - Let’s count things which you have on the blackboard (apples, balls, books, …) г) робота з карткою. - And now let’s play in pairs. Write and say. (WB ex 1 p.7) Активізація мовленнєвих навичок. а) бесіда - Today you’ll learn to ask how old are you. - Listen and repeat. HOW OLD ARE YOU? I AM …. б) робота в парах (див. підручник с. 15) в) робота в групах. - Match the children with their cakes. And say how old are you? Читайте також:
|
||||||||
|