Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА УРОКУ.

Підсумок уроку.

- At home you ask your friends how old are they? And point your favourite numbers.

- What numbers did you remember?

- Say in English: « Це – Олена. Їй – 5 років.»

- Good – bye!

 

УРОК 7 Дата: ___________

Тема: Моя родина. Цифра 9,10

Мета: ознайомити з новими ЛО теми «Моя родина»; ввести цифри 9, 10; вчити учнів вживати активну лексику у своєму мовленні; збагачувати словниковий запас учнів.

Розвивати мовну здогадку, інщомовну вимову, навички каліграфічного письма.

Виховувати бажання дорожити своєю сім’єю.

Обладнання: флеш – картки, тематичний малюнок «Сімя», м’яч, цифри.

ХІД УРОКУ

І.ПІДГОТОВКА ДО СПРИЙНЯТТЯ ІНШОМОВНОГО МОВЛЕННЯ.

Привітання

(див. урок 6)

Повідомлення теми та мети уроку.

- At our lesson today we’ll learn new words about theme “My family” and get to know two numbers 9, 10.

Уведення в іншомовну атмосферу.

а) фонетична зарядка

- До нас завітала родина Смузерів. Ця родина надзвичайно привітна й весела. Коли до них приходять гості, Смузери вітаються з ними ось так: [ ]. Це їхній улюблений звук. Він схожий на український [з], але вимовляти його треба, виснувши кінчик язика між зубами. На письмі він передається буквосполученням. Хочеш потоваришувати зі Смузерами? Послухайте скоромовку про них. А тепер повторіть, не поспішайте, будьте уважними! І не забувайте показувати кінчик язичка, вимовляючи [ ].

The Smoothers brothers’

fathers’ mothers’ brothers are

the Smoothers brothers’

mother’s father’s other brothers.

б) мовна розминка

- First of all tell me please how are you! (I’m fine/ OK/ bad/ so-so).

- And now are you ready for the lesson?

- Let’s begin to work.

ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА УРОКУ.

Повторення раніше вивченого.

а) робота з карткою

- Подивись, послухай і скажи.

(на дошці малюнки, зачитую фразу, а учні називають номер малюнка, який відповідає фразі)

б) гра «М’яч»

- I’ll throw a ball and name the number and you must say the next one.

в) робота в групах

- Let’s unit into four groups. Count, circle and say. (О.М.Павліченко с.8)

Фізхвилинка.

Введення нових ЛО.

а) пояснення вчителя

- Today we’ll continue to count to ten.

(називаю цифри)

- And now repeat after me.

(повторюють по черзі)

б) гра «Show me”

- I’ll name the numbers and you must show me pencils according to the numbers.


Читайте також:

  1. A. Організація уроку.
  2. I. Вступна частина
  3. II Основна частина
  4. II Основна частина
  5. II Основна частина
  6. II частина
  7. II частина.
  8. II. Основна частина
  9. II. Основна частина
  10. II. Основна частина ЗАНЯТТЯ
  11. III Заключна частина
  12. III Заключна частина




Переглядів: 485

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Введення займенників. | Активізація мовних зразків.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.