Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Особливості управлінської діяльності

До основних особливостей цього виду трудової діяльності за Ф. І. Хмілем можна віднести такі, як:

— Результати праці управлінців не підлягають прямому вимірю­ванню. Показники ефективності керівництва будуть виражатись опосередковано в показниках діяльності керованих об'єктів.

— Предметом праці у сфері управління виступають не матеріально-предметні елементи виробництва, а люди та інформація.

— Праця у сфері управління висуває до керівника підвищені кваліфі­каційні вимоги, оскільки низька якість управління може привести до масштабних витрат та низької продуктивності діяльності.

— Праця керівника має мобільний характер (переміщення по всій території організації, відрядження).

— Зміст роботи управління складається із різних видів діяльності та безлічі різноманітних операцій (робота з інформацією, прийняття рішень, планування, контроль і т. д.).

— Творчий характер управлінської праці вимагає і знань, і досвіду, і інтуїції. Управлінська діяльність — це у певній мірі мисте­цтво.

— Підвищений рівень відповідальності та самостійності у прийнятті рішень [55].

М. М. Мартиненко визначає п'ять базових ознак управлінської діяльності, які відрізняють її від інших видів діяльності:

1. Менеджер визначає цілі. Формує систему цілей, засоби їх досяг­нення.

2. Менеджер організує процеси. Формує склад елементів процесу управління. Організовує людей для досягнення спільних цілей.

3. Менеджер підтримує мотивацію та комунікацію. Вміє задіяти до­цільні методи та прийоми впливу на людей.

4. Менеджер визначає систему критеріїв оцінки індивідуальної та сумісної праці.

5. Менеджер сприяє професійному зростанню своїх підлеглих та себе особисто [28].

До інших особливостей управлінської праці також можна віднести наступні:

— має інтелектуальний (розумовий) характер;

— управлінець бере участь у створенні матеріальних, естетичних, моральних, освітніх і т. д. продуктів опосередковано, через працю інших людей;

— предметом праці є інформація;

— засоби праці — оргтехніка, обчислювальна техніка;

— результат праці — управлінське рішення (його прийняття та виконання).

Менеджер — це (у вузькому значенні слова) організатор діяльності. Менеджер — це лідер, який приймає рішення щодо засобів, використан­ня ресурсів, розподілу обов'язків у колективі для досягнення Спільних цілей діяльності. Специфіка роботи менеджера полягає в тому, що еко­номічні, виробничі, соціальні та інші завдання він вирішує, впливаючи на людей, які повинні безпосередньо ці завдання розв'язувати. Характер праці менеджера визначається керівною роботою, тобто управлінням кадрами. Менеджери — категорія управлінських працівників, які про­фесійно здійснюють управління людьми.


Читайте також:

  1. I. Особливості аферентних і еферентних шляхів вегетативного і соматичного відділів нервової системи
  2. II. Мотивація навчальної діяльності
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності
  7. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  8. III. Мотивація навчальної діяльності
  9. III. Мотивація навчальної діяльності
  10. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  11. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини
  12. IXX. ОСОБЛИВОСТІ ПРИЙОМУ ДО кафедри військової підготовки НАУ




Переглядів: 2107

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Задачі менеджера

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.013 сек.