Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Етапи (процедура) педагогічного аналізу

Складність аналітичної діяльності вимагає поділу її на ряд етапів:

Перший етап. Ознайомлення з предметом аналізу

1. Відбір достовірних фактів із статистичних даних, інформації із різ­них джерел.

2. Систематизація відібраних матеріалів, їх групування, класифіка­ція.

3. Відбір релевантно!' управлінської інформації (необхідної та достат­ньої).

4. Змалювання предмета аналізу в цілому.

На цьому етапі визначається мета аналізу, формується загальне уяв­лення про предмет аналізу, окреслюються його контури, створюються умови для об'єктивної оцінки.

Другий етап. Змалювання предмета аналізу як системи

1. Розчленування предмета аналізу на відносно самостійні складові.

2. Характеристика кожної складової.

3. Встановлення зв'язків між складовими та ступеня взаємовпливу.

4. Виявлення умов, внутрішніх та зовнішніх впливів на предмет аналі­зу.

5. Змалювання предмета аналізу як системи.

На цьому етапі необхідно представити предмет аналізу як систему, яку утворюють певні компоненти. Змалювання характеру кожного компоненту та взаємодії між ними дають підстави для більш глибокого розуміння предмета аналізу.

Третій етап. Встановлення причинно-наслідкових зв'язків

1. Вияв факторів-причин.

2. Встановлення найбільш значущих та впливових факторів.

3. Визначення зв'язків між причинами та наслідками.

4. Узагальнення даних аналізу.

Для уникнення поверховості аналізу на цьому етапі необхідно зосе­редити увагу на еволюційних причинах та на процесі розвитку предмету аналізу, що зумовили його теперішній стан.


Читайте також:

  1. III. Етапи розробки програмного забезпечення
  2. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  3. Автоматизовані системи управлінні охороною праці, обліку, аналізу та дослідження травматизму
  4. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  5. Алгебра та початки аналізу
  6. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  7. Аналіз зображувальних засобів. Застосування цілісного аналізу
  8. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  9. Аналізу соціальної взаємодії присвячено чимало наукових теорій.
  10. Аналізування предмету дослідження БКР
  11. Аналізуюче схрещування
  12. Аналізуючи малюнок, зробіть висновок, яке твердження правильне.




Переглядів: 1485

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Типова процедура аналізу | Четвертий етап. Підсумковий

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.