Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Четвертий етап. Підсумковий

1. Формулювання змістовних висновків щодо існуючого стану пред­мета аналізу.

2. Визначення шляхів розв'язання проблем.

3. Розробка пропозицій та рекомендацій.

4. Прогнозування подальших дій.

Цей етап створює умови для узагальнення, висновків, прогнозу та моделювання майбутнього стану предмету аналізу. Вимоги до ПА:

1. Логічна послідовність.

2. Аргументованість.

3. Порівняння із попередніми даними.

4. Точність та об'єктивність оцінок.

5. Доказовість висновків.

6. Застосування наочного (таблиці, графіки, схеми тощо) та фактич­ного матеріалу (приклади, факти, цифри тощо).

7. Педагогічна обґрунтованість пропозицій та рекомендацій.

Типи аналізу:

Порівняльний порівняння явищ, які мають однакову природу та спільні характеристики, риси, ознаки. Порівняння йде відповідно до умов та інших зовнішніх факторів. Наприклад, рівень успішності випускників за декілька років.

Кореляційний аналіз — встановлення залежності одних елементів системи від інших. Наприклад, рівень успішності учнів та рівень про­фесіоналізму вчителів. '

Критичний аналіз встановлення слабких сторін діяльності засобом оцінки якості в цілому та окремих її елементів. Наприклад, встанов­лення проблем у системі методичної роботи.

Детермінаційаналіз ґрунтується на встановленні та вивченні причинно-наслідкових зв'язків між явищами. Наприклад, виявлення причин низької успішності учнів 5-х класів (після переходу до школи IIступеня).


Читайте також:

  1. I етап. Аналіз впливу типів ринку на цінову політику.
  2. III етап. Аналіз факторів, що визначають цінову політику підприємства.
  3. III етап. Системний підхід
  4. III. Навчально-програмний етап.
  5. IV етап. Ситуаційний підхід
  6. VI етап. Аналіз варіантів зміни цін конкурентами.
  7. Головними видами контролю успішності учнів у сучасній школі є: випереджувальний, поточний, періодичний, підсумковий.
  8. Другий етап. Організація роботи органів державного казначейства щодо обліку та консолідації інформації за зобов'язаннями розпорядників бюджетних коштів та одержувачів (дод. 4).
  9. ЕТАП. Визначення причин плинності кадрів .
  10. Етап. Моніторинг, спостереження та контроль.
  11. Етап. Розробка та впровадження інструментарію державного та регіонального управління соціальною безпекою.
  12. Етап. Формування системи управління соціальною безпекою.




Переглядів: 555

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Етапи (процедура) педагогічного аналізу | Системний характер аналізу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.