Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Системний характер аналізу

Ефективність аналітичної діяльності зумовлюється запровадженням системного аналізу. Системний аналіз — це методика підготовки аналі­тичного обґрунтування управлінських рішень та досягнення поставле­них цілей. Це сукупність процедур, які використовуються для вивчення складних проблем та об'єктів. Процес системного аналізу складається із різних взаємодіючих між собою аспектів:

Морфологічний аспект

Мета: виокремити складові елементи об'єкту аналізу, дати їм характеристику.

Структурний аспект

Мета: з'ясувати внутрішню організацію об'єкта, з'ясувати характер зв'язків між елементами, що його становлять.

Функціональний аспект

Мета: виявити значення кожного структурного елемента, ступінь впливу, характер зв'язків із зовнішнім середовищем, пояснити «інтег­ративний ефект» системи.

Генетичний аспект

Мета: з'ясувати походження, процес формування і розвитку пробле­ми, тенденції та закономірності, які є наявними на момент аналізу.

Алгоритм системного аналізу(за Ю.А. Конаржевським)

1. Усвідомити проблему аналізу.

2. Прийняти об'єкт аналізу за систему.

3. Сформулювати мету аналізу.

4. Декомпозувати (розчленувати) систему, виокремити елементи, які її складають.

5. Дати кількісну та якісну характеристику цим елементам.

6. Виокремити системоутворюючі зв'язки.

7. Проаналізувати та оцінити спосіб та характер зв'язку елементів.

8. Дати характеристику ієрархічним та субординаційним зв'язкам системи.

9. Охарактеризувати функції та функціональні зв'язки елементів.

10. Проаналізувати зв'язки системи із зовнішнім середовищем.

11. Охарактеризувати інтегративний результат функціонування си­стеми.

12. Порівняти вихідний та кінцевий стан системи.

13. Показати шляхи формування кінцевого результату.


Читайте також:

  1. I. Загальна характеристика політичної та правової думки античної Греції.
  2. II. ВИРОБНИЧА ХАРАКТЕРИСТИКА ПРОФЕСІЇ
  3. II. Морфофункціональна характеристика відділів головного мозку
  4. III етап. Системний підхід
  5. V. Поняття та ознаки (характеристики) злочинності
  6. VII. Нахождение общего решения методом характеристик
  7. Аварії на хімічно-небезпечних об’єктах та характеристика зон хімічного зараження.
  8. Автобіографія. Резюме. Характеристика. Рекомендаційний лист
  9. Автокореляційна характеристика системи
  10. Автоматизовані системи управлінні охороною праці, обліку, аналізу та дослідження травматизму
  11. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  12. Аксіоми безпеки життєдіяльності. Системний підхід в БЖД




Переглядів: 571

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Четвертий етап. Підсумковий | Види аналізу

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.