Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Сучасні методики аналізу

Мікродослідження

Одним із сучасних підходів до реалізації функції аналізу є про­ведення мікродосліджень. В. І. Зверева пропонує проводити мікродо­слідження, які дозволять глибоко вивчити певне питання, розробити рекомендації і таким чином підготуватись до контролю [26]. Органі­зація мікродослідження забезпечується наступними методичними порадами:

I. Визначення проблеми для вивчення та її формулювання:

1. Визначити коло невирішених питань, які необхідно вивчати та вирішувати.

2. Проранжуйте ці проблеми за актуальністю, значущістю, можливістю вирішення.

3. Передбачте інтуїтивно перепони, які виникають на практиці під час вирішення цих питань.

4. Визначте умови успішного рішення питань.

5. Сформулюйте проблему (як протиріччя).

II. Вибір теми дослідження:

1. Чітко визначити предмет вивчення.

2. Встановіть, з якою метою саме цей предмет дослідження ви ви­окремили.

3. Важливо чітко визначити, що треба вивчати і перетворювати (змі­нювати).

4. Встановити, який буде вплив і на що зміни предмету вивчення у майбутньому.

III. Визначення мети дослідження:

У формулюванні мети обов'язковими повинні бути:

— чітко представлений предмет (що?) дослідження;

— названо спосіб вивчення (як?).

IV. Підготовка та проведення мікродослідження:

1. Для збору об'єктивної інформації необхідно:

• використати сукупність методів;

• порівняти оцінки вчителів та учнів одного й того ж предмета;

• залучення до досліджень вчителів, які комплексно вирішують проблеми;

• порівняння думок компетентних експертів.

2. Під час розробки програм спостережень, анкет, питань для бесід необхідно:

• визначити цілі спостережень, бесід тощо;

• змалювати суттєві ознаки досліджуваного явища і відобрази його у вигляді добірки показників-відобразити

• визначити, для кого передбачаються питання, завдання, критерії

3. Використовувати анкети закритого та відкритого типу.

4. Можливо для підсилення об'єктивності інформації використовувати питання-пастки (питання, які дублюють попередні в іншому формулюванні).


Читайте також:

  1. VIІ. Соціалізація особистості у сучасній школі
  2. Автоматизовані системи управлінні охороною праці, обліку, аналізу та дослідження травматизму
  3. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  4. Алгебра та початки аналізу
  5. Алгоритм однофакторного дисперсійного аналізу за Фішером. Приклад
  6. Аналіз зображувальних засобів. Застосування цілісного аналізу
  7. Аналіз руху грошових коштів у контексті нової фінансової звітності Важливим завданням аналізу фінансового стану підприємства є оцінка руху грошових коштів підприємства.
  8. Аналізу соціальної взаємодії присвячено чимало наукових теорій.
  9. Аналізування предмету дослідження БКР
  10. Аналізуюче схрещування
  11. Аналізуючи малюнок, зробіть висновок, яке твердження правильне.
  12. Антропогенний вплив на природне середовище та сучасні екологічні проблеми




Переглядів: 718

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Порівняння традиційного та інноваційного підходів до аналізу | Методика побудови діаграми Ісікави («риб'ячий скелет»)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.