№
| Традиційне управління
| Інноваційне управління
|
1.
| Аналіз навчально-виховного процесу, його кількісних та якісних показників для забезпечення оптимального функціонування закладу
| Аналіз навчально-виховного процесу, його кількісних та якісних показників для цілеспрямованого розвитку закладу освіти
|
2.
| Вивчення та аналіз роботи вчителів
| Вивчення професійних мотивів,і цінностей вчителів як підґрунтя аналізу стану роботи
|
3.
| Формування висновків щодо існуючого стану справ
| Здійснення комплексної оцінки ситуації та складання прогнозу її розвитку
|
4.
| Встановлення конкретних каналів надходження та методів обробки інформації
| Створення системи збору, обробки та збереження інформації
|
5.
| Аналіз діяльності колективу в цілому, створення його портретної характеристики
| Аналіз діяльності колективу в цілому з позиції ролі кожного, створення іміджу кожному вчителю
|
6.
| Управління вертикальними потоками інформації
| Створення розгалуженої системи вертикальних та горизонтальних зв'язків та управління ними
|
7.
| Одноосібний аналіз основних показників та проблем закладу
| Колегіальний підхід до аналізу важливих показників та проблем
|
8.
| Аналіз та формування висновків щодо стану формальної структури колективу
| Аналіз та формування висновків щодо стану та перспектив розвитку формальної та неформальної структур колективу
|
9.
| Розвиток критичності мислення керівника як основа для удосконалення діяльності
| Самоаналіз діяльності, рефлективність управління як основа удосконалення
|