Аналітичний звітяк правило він складається із таких частин:
1. Вступ, де визначається мета, завдання, предмет, строки, виконавці аналітичної роботи.
2. Аналітична частина, яка містить опис використаних методик, техніку їх застосування, результати дослідження.
3. Висновки, що передбачають синтез дослідження, формулювання узагальнень та підсумків, змалювання основних проблем та розробку рекомендацій щодо їх вирішення.
4. Додатків, до яких відносять таблиці, графіки, зразки різної документації, довідки тощо.
Протиріччя функції:
1. Постійне удосконалення педагогічного процесу висуває перед управлінням все більш складні аналітичні задачі.
2. Протиріччя між необхідністю викривати причини педагогічних явищ та недостатньо глибоким характером аналітичної діяльності керівника.
3. Поглиблення знань, удосконалення умінь керівника веде до глибшого усвідомлення проблем та розв'язування більш складних проблем.
4. Протиріччя між кількістю інформації, яка надходить до керівника, та можливістю і вмінням її обробити.
Типові недоліки аналітичної діяльності керівника закладу освіти:
— Безсистемність, випадковість, епізодичність.
— Відсутність цілеспрямованості.
— Недостатня теоретична та методична підготовка до аналітичної діяльності.
— Обмеженість вивчення об'єктів одноразовими спостереженнями та висновками.
— Неспроможність узагальнити матеріали, зробити висновки, розробити рекомендації.
Оновлення аналітичної діяльності
Аналітична діяльність з часом погребує оновлення. Це відображається в підходах до функції, в напрямках та змісті аналізу Для порівняння традиційного та інноваційного управління розглянемо наступну таблицю (таблиця 6).