Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Організаційна культура

Організаційну культуру слід розглядати як один із резервів підви­щення ефективності організації. Організаційна культура — це комплекс цінностей, очікувань, традицій, норм поведінки, які сприймаються більшою частиною колективу. До основних елементів організаційної культури можна віднести такі суб'єктивні чинники, як: історія організа­ції, її традиції, організаційні норми, ритуали, стиль спілкування, гасла та правила. До об'єктивних елементів належать територія, обладнання робочих місць, різного роду зручності для персоналу. За Сате, культура складається із норм поведінки, єдності поглядів, матеріальних цінно­стей, мови, стосунків, однакових почуттів.

Безперечно, організаційною культурою необхідно управляти, ще означає її формування, підтримку і розвиток. Модель управління культурою організації за Сате передбачає:

— втручання керівників у поведінку персоналу;

— обґрунтування поведінки персоналу;

— вплив на комунікаційні процеси в організації;

— управління процесом добору та звільнення кадрів.

Модель Пітера та Утермана базується на більш психологічному підході до управління організаційною культурою. Вони вважають, ще необхідно перш за все впливати на ціннісні орієнтири працівників:

— виховувати віру в успіх;

— навіювати та обґрунтовувати думку, що саме споживач (клієнт диктує умови роботи організації;

— заохочувати самостійність та винахідливість;

— формувати погляди персоналу на компетентність як основне джерело ефективності роботи;

— виховувати віру в ефективність простих структур управління;

— обґрунтовувати вигідність оптимального узгодження жорсткогс та гнучкого управління.

Ю. І. Палеха та В. О. Кудін доводять, що культура управління — це складова культури організації. Культура управління — це теорія ра­ціональної організації роботи апарата управління, прищеплення йому найбільш ефективних засобів, форм і методів його праці. До основних ознак рівня культури управління вони віднесли такі чинники:

— Глибина наукового розуміння життя. ,

— Широта мислення.

— Доброзичливість, людяність.

— Щирість і природність у поведінці.

— Правдивість та відвертість.

— Толерантність, чуйність, повага до інших.

— Скромність.

— Розвинене почуття гідності.

— Чемність, готовність відгукнутися на прохання інших.

— Природне дотримання прийнятих у суспільстві правил поведін­ки.

— Поважне ставлення до звичаїв, норм життєдіяльності інших. Основними ознаками безкультур'я керівника вважаються:

— Поверховість, зазнайство, зверхність.

— Грубість, жорстокість.

— Словоблуддя, нечесність.

— Непорядність, аморальність у поведінці.

— Брехливість, підступність.

— Байдужість, корисливе ставлення до інших.

— Формальне дотримання норм і правил поведінки.

— Зрадливість, вандалізм.

— Підлабузництво, заздрощі.


Читайте також:

  1. I.3. КУЛЬТУРА УЧЕБНОГО ТРУДА
  2. II. КУЛЬТУРА КИЇВСЬКОЇ РУСІ
  3. II.2. Культура конспектирования
  4. II.3. Культура слушания
  5. III. УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА ПІСЛЯ ТАТАРО-МОНГОЛЬСЬКОЇ НАВАЛИ (ДРУГА ПОЛОВИНА ХIII – XV ст.)
  6. IV. КУЛЬТУРА УКРАЇНИ XVI-XVIII ст.
  7. IV. КУЛЬТУРА УКРАЇНИ XVI-XVIII ст.
  8. IV. НАУКА И КУЛЬТУРА
  9. V. ТРАДИЦІЙНА КУЛЬТУРА УКРАЇНСЬКОГО НАРОДУ
  10. VІ. План та організаційна структура заняття
  11. А. Трипільська культура.
  12. Адукацыя і культура.




Переглядів: 408

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Етапи реалізації функції організації | Техніка організації і проведення нарад та засідань

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.014 сек.