Техніка організації і проведення нарад та засідань
Наради, засідання, "збори являють собою різні форми участі персоналу в розгляді, обговоренні, вирішенні будь-яких питань. Дослідження свідчать, що керівники різних рангів використовують від 10 % до 50 % свого робочого часу на проведення і підготовку нарад та засідань. Наради і засідання — найбільш поширені методи керівництва, способи підготовки і прийняття управлінських рішень, вивчення або формування думки колективу, оцінки здібностей підлеглих. Уміле проведення наради, щира зацікавленість присутніх в її рішеннях дають змогу залучити до активної дискусії навіть інертних, замкнутих людей, що рідко виступають.
Нарада — форма організації спільної діяльності працівників, яких керівник збирає для обговорення того чи іншого питання, вироблення та прийняття рішення*
Засідання — форма організації постійно діючого органу або групи (методичного об'єднання вчителів, творчої групи). Вони передбачені статусом або положенням цих груп, органів. Іноді засідання може проводитись за ініціативою керівника.
Збори — це спільна присутність будь-чим об'єднаних людей, як правило, зумовлена певною метою (члени профспілки, батьки класу).
На практиці управлінської роботи переважають наради.