а) старого типу: письмові випробування (твори про мистецтво управління), знання класиків, легкість слова, красномовство, витримка у випробовуваннях.
б) нового типу: розумовий рівень, психологічна бесіда, спостереження (створюють ситуацію).
Методи майбутнього: передбачать пошук засобів зменшення кількості пошукувачів посади.
Паркінсон стверджує, що необхідно так урівноважити ризиком вигоду, щоб не з'явилось більше одного пошукувача. Якщо прийдуть двоє, то це означає, що завищили цифри. Тоді їм належить пройти випробування, а може достатньо запитати у секретарки: «Який з них Вам більше подобається?». Паркінсон говорить, що просто ввели критерій — чоловіча привабливість.
Принцип створення комітету
Паркінсон доводить, що оптимальна кількість людей для комітету — 5, бо людей легко зібрати; вони здатні спільно тихо, швидко, вміло працювати; між ними легко розподілити обов'язки. Якщо людей до 20, то вони групуються по 5—6; на різних кінцях столу йдуть різні розмови, незрозуміло, хто за що відповідає; треба створювати раду із 5 чоловік, які саме і працюють.
Службовий шлях
Цікавий підхід Паркінсона до відстеження службового шляху.
1. Пора готовності (G) (G— поч. проф. діяльності).
2. Пора розсудливості (В) = (G+ 3).
3. Пора висування (V) = В + 7.
4. Пора відповідальності О = V+ 5.
5. Пора авторитету А = 0 + 3.
6. Пора досягнень Д = А + 7 — Пора краху К = А + 7.
7. Пора нагород N = Д + 9 — Пора заздрощів Z= К + 9.