МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Процедура контролюючої діяльностіПроцедура контролю складається із декількох компонентів, які дозволяють впорядкувати контролюючу діяльність, що позначається передусім на її ефективності: 1) Підготовка до контролюючої діяльності 1. Планування контролю, постановка мети, завдань, вибір об'єктів та суб'єктів контролю. 2. Розробка схеми контролюючої діяльності. 3. Актуалізація (розробка) стандартів (норм, програм, правил), за якими перевіряти. 4. Вироблення критеріїв їхнього оцінювання. 5. Вироблення критеріїв оцінювання наслідків контролю. 6. Визначення форми узагальнення результатів контролю. 2) Організація контролюючої діяльності 1. Встановлення строків контролю. 2. Добір форм, методів перевірки. 3.Розробка перевірочних матеріалів (завдань, контрольних робіт, тестів, анкет тощо). 4. Ознайомлення об'єктів контролю з: • метою, завданнями, строками контролю; • стандартами та критеріями їхньої оцінки; • формами, методами перевірки; • критеріями оцінки діяльності об'єкта; • формою узагальнення результатів контролю. 5. Здійснення контролю — перевірка: облік та оцінка. 6. Складання підсумкових таблиць, схем, діаграм. 3) Аналіз результатів контролю 1. Співставлення результатів перевірки із визначеними стандартами. 2. Оцінка результатів за визначеними критеріями. 3. Встановлення масштабу відхилення від стандартів. 4. Встановлення причин відхилення від стандартів. 5. Повідомлення результатів перевірки об'єкту контролю, узгодження позицій. 4) Корекція результатів контролю 1. Перевірка стандартів на реальність та надійність. 2. Перевірка техніки контролю, її ефективності. 3. Перевірка ступеня компетентності та об'єктивності перевіряючого. 4. Якісна оцінка діяльності об'єкта контролю. 5. Розробка рекомендацій за наслідками контролю. Складання доповідних записок, проектів наказів, рішень, розпоряджень тощо. 6. Узгодження рекомендацій із об'єктом контролю. 7. Самоаналіз контролюючої діяльності керівника. 8. Перевірка виконання рекомендацій за наслідками контролю. Контроль — це важлива, складна та об'єктивно необхідна функція управління. Ефективність здійснення контролю зумовлює якість реальних і подальше прогнозування бажаних показників розвитку закладу освіти, його навчально-виховного процесу та діяльності всього шкільного колективу. Функція контролю дозволяє тримати на пульті управління найважливіші питання школи, своєчасно реагувати на відхилення від норми та на негативні явища, знаходити невикористані резерви, підтримувати оптимальне трудове напруження в колективі. А відтак необхідно розвивати і оновлювати підходи, методи, форми контролюючої діяльності відповідно до вимог демократизації та гуманізації управління сучасною школою. Критерії оптимальності контролюючої діяльності: — об'єктивність; — вимогливість; — багатоаспектність; — точність; — глибина; — витрати; — результативність. Читайте також:
|
||||||||
|