Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Типові помилки керівників

1. Невміння передавати частину обов'язків підлеглим.

2. Відсування роботи «на потім».

3. Невміння впоратись із канцелярською роботою.

4. Проведення непотрібних нарад, зборів.

5. Бажання завжди звітувати перед вищим начальством.

6. Небажання мати поруч із собою сильних підлеглих.

7. Часто вживає слово «я» (замість «ми» та «дякую»).

Категорія ефективністьпов'язана із продуктивністю. Продуктив­ність — це характер діяльності, що показує співвідношення між ко­рисністю отриманих за певний період часу результатів та пов'язаними з цим витратами. Ефективність означає характеристику, яка відображає стосунки між досягнутою і можливою продуктивністю.

Умовами ефективного управління школою (за Є. М. Муравйовим та А. Є. Богоявленською) є:

1. Якщо шкода як система науково обґрунтована.

2. Якщо управління як система науково обґрунтоване.

3. Якщо управління цілеспрямоване на розвиток навчального закла­ду.

4. Якщо є альтернативні управлінські рішення та можливість вибору оптимального.

5. Якщо директор школи знає реальний стан керованої системи.

6. Якщо директор відстежує зміни в стані навчально-виховного про­цесу, розуміє фактори, які їх забезпечують.

7. Якщо директор розуміє і пояснює характер взаємодії школи із зо­внішнім середовищем.

8. Якщо керівник оптимально добирає ресурси (час, кадри, засоби, фінанси і т. д.).

9. Якщо керівник володіє і вміє моделювати в системі методів та технологій управління.

10. Якщо директор має чіткі критерії ефективності в діяльності закладу освіти і постійно їх відстежує.


Читайте також:

  1. D. Помилки та пропуски.
  2. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  3. III. Вимоги до учасників, складу груп і керівників туристських подорожей
  4. Атипові форми.
  5. Визначення середньої і граничної помилки репрезентативності.
  6. Визначення середньої і граничної помилки репрезентативності.
  7. Виробничі та типові задачі діяльності, які повинен виконувати випускник вищого навчального закладу зі спеціальності «психологія»
  8. ВИРОБНИЧІ ФУНКЦІЇ, ТИПОВІ ЗАДАЧІ ДІЯЛЬНОСТІ ТА УМІННЯ ЩОДО ВИРІШЕННЯ ТИПОВИХ ЗАДАЧ ДІЯЛЬНОСТІ
  9. ВПРАВА 15. Проаналізуйте вживання числівників. Виправте речення, поясніть помилки.
  10. Дівчинка Оля вивчила назви місяців, але плутає, до якої пори року вони належать. Виправте помилки.
  11. Зміст роботи керівників практики
  12. Знайдіть помилки у відповідності букв і цифр і виправте їх (А-…,Б-…,): вказати цифру помилкової ідеї




Переглядів: 646

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Проблема якості управління | Секрети ефективного управління з перших вуст

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.