Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 5. Злочини проти статевої свободи та статевої недоторканості особи.

Обсяг годин, відведений для самостійної роботи:чотири години.

Завдання:

1. З використанням навчальної літератури дати ґрунтовні відповіді на питання для самоконтролю.

2. Законспектувати Постанову пленуму Верховного Суду України «Про судову практику у справах про злочини проти статевої свободи та статевої недоторканості особи» №5 від 30.05.2008 р.

Зміст навчального матеріалу, що є предметом самостійного ознайомлення:

1. Кваліфіковані види зґвалтування та особливості їх кваліфікації.

2. Відмежування зґвалтування від суміжних злочинів.

3. Вивчити судово-слідчу практику щодо застосування кримінального законодавства при кваліфікації злочинів проти статевої свободи та статевої недоторканості особи.

Питання для самоконтролю:

1. Що таке зґвалтування?

2. Що слід розуміти під статевою свободою та статевою недоторканістю?

3. Чим відрізняється зґвалтування від насильницького задоволення статевої пристрасті неприродним способом?

4. Що слід розуміти під фізичним і психічним насильством при вчиненні злочинів, передбачених ст. 152 і ст. 153 КК України?

5. Що слід розуміти під безпорадним станом потерпілої особи при вчиненні злочинів, передбачених ст. 152 і ст. 153 КК України?

6. Хто є потерпілим при вчиненні злочину, передбаченого ст. 154 КК України?

7. Що слід розуміти під розпусними діями при розбещенні неповнолітніх?

 

Перелік літератури для конспектування:

1. Про судову практику у справах про злочини проти статевої свободи та статевої недоторканості особи: Постанова Пленуму Верховного Суду України № 5 від 30.05.2008р. // www.rada.gov.ua

 

Тема 6. Злочини проти виборчих, трудових та інших особистих прав і свобод людини і громадянина

Обсяг годин, відведений для самостійної роботи:дві години.

Завдання:

1. З використанням навчальної літератури дати ґрунтовні відповіді на питання для самоконтролю.

Зміст навчального матеріалу, що є предметом самостійного ознайомлення:

6. Грубе порушення законодавства про працю.

7. Грубе порушення угоди про працю.

8. Невиплата заробітної плати, стипендії, пенсії чи інших установлених законом виплат.

9. Порушення авторського права і суміжних прав.

10. Порушення недоторканості приватного життя.

Питання для самоконтролю:

1. Які ознаки об’єктивної сторони злочину, передбаченого ст. 157 КК України?

2. Хто є суб’єктом злочину, передбаченого ст. 157 КК України?

3. Які дії утворюють об’єктивну сторону злочину, передбаченого ст. 159 КК України?

4. Чим відрізняється грубе порушення законодавства про працю (ст. 172 КК України) від грубого порушення угоди про працю (ст. 173 КК України)?

5. Що є предметом злочинів, передбачених ст. 178 і ст. 179 КК України?


Читайте також:

  1. II. Злочини проти життя та здоров'я особи
  2. XXIII. ПОИСК НЕПРОТИВОРЕЧИВОЙ ВЕРСИИ
  3. XXIII. ПОИСК НЕПРОТИВОРЕЧИВОЙ ВЕРСИИ
  4. Агітація за і проти та деякі особливості її техніки.
  5. Аквинский Ф. Сумма против язычников
  6. Активное сопротивление нагруженного индуктора
  7. Аміноглікозиди (стрептоміцину сульфат, гентаміцину сульфат). Механізм і спектр протимікробної дії, застосування, побічні ефекти.
  8. Аналіз фінансово-господарської діяльності підприємства як методична основа діагностики його спроможності протидіяти кризовим явищам та ліквідувати їх наслідки
  9. Антисептики ароматичного ряду (фенол чистий, іхтіол, дьоготь, мазь Вількінсона, лінімент за Вишневським). Особливості протимікробної дії та застосування.
  10. Аргументи на користь і проти державного регулювання аграрної сфери
  11. Аргументи проти соціальної відповідальності
  12. Боротьба проти гетьманату




Переглядів: 404

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 4. Злочини проти волі, честі та гідності особи | Тема 7. Злочини проти власності

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.012 сек.