Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 4. Злочини проти волі, честі та гідності особи

Обсяг годин, відведений для самостійної роботи:чотири години.

Завдання:

1. З використанням навчальної літератури дати ґрунтовні відповіді на питання для самоконтролю.

2.Законспектувати міжнародні акти України у сфері протидії торгівлі людьми.

3. Законспектувати Постанову Пленуму Верховного Суду України Про застосування судами законодавства, що регулює захист честі, гідності і ділової репутації громадян та організацій №7 від 28.09.1990р.

Зміст навчального матеріалу, що є предметом самостійного ознайомлення:

4. Підміна дитини.

5. Експлуатація дітей.

6. Незаконне поміщення у психіатричний заклад.

7. Вивчити судово-слідчу практику щодо застосування кримінального законодавства при кваліфікації злочинів проти волі, честі та гідності особи.

Питання для самоконтролю:

1. Які дії утворюють об’єктивну сторону злочину, передбаченого ст. 147 КК України?

2. Яка мета як обов’язкова ознака суб’єктивної сторони при захопленні заручників?

3. Чим відрізняється захоплення і тримання заручника від незаконного позбавлення волі або викрадення людини?

4. Які дії утворюють об’єктивну сторону злочину, передбаченого ст. 149 КК України?

5. Яка мета при вчиненні злочину, передбаченого ст. 149 КК України?

6. Що слід розуміти під експлуатацією людини при вчиненні злочину, передбаченого ст. 149 КК України?

7. Що слід розуміти під уразливим станом особи у статті 149 КК України?

Перелік літератури для конспектування:

1. Декларація ООН про захист усіх осіб від насильницького зникнення від 18.12.1992р.

2. Конвенція про захист прав і основних свобод людини від 4.11.1950р., ратифікована Україною 17.07.1997р.

3. Конвенція МОП №105 про скасування примусової праці від 25.06.1957р., ратифікована Україною 5.10.2000р.

4. Конвенція про права дитини від 20.11.1989р., ратифікована Україною 27.02. 1991р.

5.Конвенція про рабство від 25.09.1926р. УРСР приєдналася до Конвенції 29.08.1956 р.

6. Про застосування судами законодавства, що регулює захист честі, гідності і ділової репутації громадян та організацій: Постанова Пленуму Верховного Суду України № від 28.09.1990р. // www.rada.gov.ua


Читайте також:

  1. II. Злочини проти життя та здоров'я особи
  2. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  3. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  4. III.Цілі розвитку особистості
  5. III.Цілі розвитку особистості
  6. III.Цілі розвитку особистості
  7. IV. Оцінка вигідності залучення короткотермінових кредитів
  8. Roboform - Ваш Особистий Зберігач Секретів!
  9. V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя.
  10. V Суттю Я-концепції стає самоактуалізація в межах моральних правил і більше значимих особистісних цінностей.
  11. V Такі негативні особистісні утворення, як самовпевненість і нерозвиненість автономії та ініціативи, обумовлюють неадаптивне старіння людини.
  12. VIІ. Соціалізація особистості у сучасній школі




Переглядів: 426

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 3. Злочини проти життя та здоров’я особи | Тема 5. Злочини проти статевої свободи та статевої недоторканості особи.

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.052 сек.