Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Тема 3. Злочини проти життя та здоров’я особи

Обсяг годин, відведений для самостійної роботи:десять годин.

Завдання:

1. З використанням навчальної літератури дати ґрунтовні відповіді на питання для самоконтролю.

2. Скласти таблицю кваліфікуючих ознак привелігуйованих вбивств.

3. Законспектувати Постанову пленуму Верховного Суду України Про судову практику в справах про злочини проти життя та здоров’я особи № 2 від 7.02.2003р.

Зміст навчального матеріалу, що є предметом самостійного ознайомлення:

1. Вбивство через необережність.

2. Умисне легке тілесне ушкодження.

3. Катування.

4. Зараження венеричною хворобою.

5. Залишення в небезпеці.

6. Ненадання допомоги особі, яка перебуває в небезпечному для життя стані.

7. Насильницьке донорство.

Питання для самоконтролю:

1. Що таке вбивство?

2. Що є безпосереднім об’єктом при вчиненні вбивства?

3. Що слід вважати початком життя та кінцевим моментом життя людини при вчиненні вбивства?

4. Які є види вбивств?

5. Які є види тілесних ушкоджень?

6. Які застосовуються критерії для визначення тяжкості тілесних ушкоджень?

7. Які ознаки тяжкого тілесного ушкодження?

8. Які ознаки середньої тяжкості тілесного ушкодження?

Перелік літератури для конспектування:

Про судову практику в справах про злочини проти життя та здоров’я особи Постанова Пленуму Верховного Суду України № 2 від 7.02.2003р.

 


Читайте також:

  1. I. До первісного життя
  2. II. Злочини проти життя та здоров'я особи
  3. II. УЧЕБНЫЕ И МЕТОДИЧЕСКИЕ ПОСОБИЯ, ПРАКТИКУМЫ
  4. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  5. III.Цілі розвитку особистості
  6. III.Цілі розвитку особистості
  7. III.Цілі розвитку особистості
  8. Roboform - Ваш Особистий Зберігач Секретів!
  9. V здатність до встановлення та підтримки гарних особистих стосунків і веденню етичного способу життя.
  10. V Суттю Я-концепції стає самоактуалізація в межах моральних правил і більше значимих особистісних цінностей.
  11. V Такі негативні особистісні утворення, як самовпевненість і нерозвиненість автономії та ініціативи, обумовлюють неадаптивне старіння людини.
  12. VIІ. Соціалізація особистості у сучасній школі




Переглядів: 320

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Тема 4. Злочини проти волі, честі та гідності особи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.011 сек.