МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||
Картка 11. Із пункту А виїхав велосипедист зі швидкістю 12 км/год. Через 3 год з цього ж пункту у протилежному напрямі виїхав автобус зі швидкістю 72 км/год. Через скільки годин відстань між автобусом і велосипедистом буде 204 км? (2 год.) 2.1678 · 508 (852 424) Картка 2 1. Один вертоліт пролетів 700 км, а другий — 420 км. Перший вертоліт був у польоті на 2 год довше, ніж другий. Скільки годин був у польоті кожний вертоліт, якщо їхні швидкості однакові? Вказівка. Перший вертоліт пролетів більше (на скільки більше?), бо був у польоті на 2 год довше. (Відповідь. 5 год, 3 год.) 2.1324 · 603 (798372) II. Розвиток математичних знань. 1. Робота над задачами. а) Задача. З кожного із 14 га зібрали по 38 ц зерна кукурудзи, а з 6 га — по 48 ц. Знайди середню урожайність кукурудзи. (38 -14 + 48-6) : (14 + 6) = 820 : 20 =41 (ц). Порівняйте це розв'язання виразом з розв'язанням діями, поданим у підручнику у задачі № 888. б) Задачу № 889 розв'язують учні самостійно діями або виразом після детального її аналізу. (108 + 72) : (12 + 6) = 180: 18 = 10 (ц) 2. Складання і обчислення значень виразів. Вправа 885. 806 + 806 : 31 = 832 3. Самостійне розв'язування рівнянь. Вправа 886. (х = 36; х = 46) III. Підсумок уроку. (18 • 2 + 4) : 5 • 10 (80) (170+13 • 10) : 3 : 50 (2) — Як знайти середню швидкість автомобіля? — Як знайти середню врожайність пшениці? Картка 1 1. Із пункту А виїхав велосипедист зі швидкістю 12 км/год. Через 3 год з цього ж пункту у протилежному напрямі виїхав автобус зі швидкістю 72 км/год. Через скільки годин відстань між автобусом і велосипедистом буде 204 км? 2.1678 · 508 Картка 2 1. Один вертоліт пролетів 700 км, а другий — 420 км. Перший вертоліт був у польоті на 2 год довше, ніж другий. Скільки годин був у польоті кожний вертоліт, якщо їхні швидкості однакові? Вказівка. Перший вертоліт пролетів більше (на скільки більше?), бо був у польоті на 2 год довше. 2.1324 · 603 Картка 1 1. Із пункту А виїхав велосипедист зі швидкістю 12 км/год. Через 3 год з цього ж пункту у протилежному напрямі виїхав автобус зі швидкістю 72 км/год. Через скільки годин відстань між автобусом і велосипедистом буде 204 км? 2.1678 · 508 Картка 2 1. Один вертоліт пролетів 700 км, а другий — 420 км. Перший вертоліт був у польоті на 2 год довше, ніж другий. Скільки годин був у польоті кожний вертоліт, якщо їхні швидкості однакові? Вказівка. Перший вертоліт пролетів більше (на скільки більше?), бо був у польоті на 2 год довше. 2.1324 · 603 Картка 1 1. Із пункту А виїхав велосипедист зі швидкістю 12 км/год. Через 3 год з цього ж пункту у протилежному напрямі виїхав автобус зі швидкістю 72 км/год. Через скільки годин відстань між автобусом і велосипедистом буде 204 км? 2.1678 · 508 Читайте також:
|
||||||||
|