Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Картка 1

1. Із пункту А виїхав велосипедист зі швидкістю 12 км/год. Через 3 год з цього ж пункту у протилежному напрямі виїхав автобус зі швидкістю 72 км/год. Через скільки годин відстань між автобусом і велосипедистом буде 204 км? (2 год.)

2.1678 · 508 (852 424)

Картка 2

1. Один вертоліт пролетів 700 км, а другий — 420 км. Перший вертоліт був у польоті на 2 год довше, ніж другий. Скільки годин був у польоті кожний вертоліт, якщо їхні швидкості однакові?

Вказівка. Перший вертоліт пролетів більше (на скільки більше?), бо був у польоті на 2 год довше. (Відповідь. 5 год, 3 год.)

2.1324 · 603 (798372)

II. Розвиток математичних знань.

1. Робота над задачами.

а) Задача. З кожного із 14 га зібрали по 38 ц зерна кукурудзи, а з 6 га — по 48 ц. Знайди середню урожайність кукурудзи.

(38 -14 + 48-6) : (14 + 6) = 820 : 20 =41 (ц).

Порівняйте це розв'язання виразом з розв'язанням діями, поданим у підручнику у задачі № 888.

б) Задачу № 889 розв'язують учні самостійно діями або виразом після детального її аналізу.

(108 + 72) : (12 + 6) = 180: 18 = 10 (ц)

2. Складання і обчислення значень виразів. Вправа 885.

806 + 806 : 31 = 832

3. Самостійне розв'язування рівнянь. Вправа 886. (х = 36; х = 46)

III. Підсумок уроку.

(18 • 2 + 4) : 5 • 10 (80)

(170+13 • 10) : 3 : 50 (2)

— Як знайти середню швидкість автомобіля?

— Як знайти середню врожайність пшениці?


Картка 1

1. Із пункту А виїхав велосипедист зі швидкістю 12 км/год. Через 3 год з цього ж пункту у протилежному напрямі виїхав автобус зі швидкістю 72 км/год. Через скільки годин відстань між автобусом і велосипедистом буде 204 км?

2.1678 · 508

Картка 2

1. Один вертоліт пролетів 700 км, а другий — 420 км. Перший вертоліт був у польоті на 2 год довше, ніж другий. Скільки годин був у польоті кожний вертоліт, якщо їхні швидкості однакові?

Вказівка. Перший вертоліт пролетів більше (на скільки більше?), бо був у польоті на 2 год довше.

2.1324 · 603

Картка 1

1. Із пункту А виїхав велосипедист зі швидкістю 12 км/год. Через 3 год з цього ж пункту у протилежному напрямі виїхав автобус зі швидкістю 72 км/год. Через скільки годин відстань між автобусом і велосипедистом буде 204 км?

2.1678 · 508

Картка 2

1. Один вертоліт пролетів 700 км, а другий — 420 км. Перший вертоліт був у польоті на 2 год довше, ніж другий. Скільки годин був у польоті кожний вертоліт, якщо їхні швидкості однакові?

Вказівка. Перший вертоліт пролетів більше (на скільки більше?), бо був у польоті на 2 год довше.

2.1324 · 603

Картка 1

1. Із пункту А виїхав велосипедист зі швидкістю 12 км/год. Через 3 год з цього ж пункту у протилежному напрямі виїхав автобус зі швидкістю 72 км/год. Через скільки годин відстань між автобусом і велосипедистом буде 204 км?

2.1678 · 508


Читайте також:

  1. Банківська платіжна картка як засіб розрахунків. Класифікація платіжних карток
  2. Види операцій банків з платіжними картками та їх характеристика
  3. Візитна картка
  4. Готівкові операції з платіжними картками
  5. За ознакою резидентності розрізняють операції з платіжними картками емітентів-резидентів та емітентів-нерезидентів.
  6. Загальні основи операцій банків з платіжними картками
  7. Інформатизації у сфері кадрового обліку – система „Картка”.
  8. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА «БІОГРАФІЯ Е. ҐРІҐА»
  9. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА «ТВОРЧІСТЬ Е. ҐРІҐА»
  10. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 1
  11. ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА № 2
  12. Картка 1




Переглядів: 624

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
І. Контроль, корекція та закріплення знань. | Картка 2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.