1. Один вертоліт пролетів 700 км, а другий — 420 км. Перший вертоліт був у польоті на 2 год довше, ніж другий. Скільки годин був у польоті кожний вертоліт, якщо їхні швидкості однакові?
Вказівка. Перший вертоліт пролетів більше (на скільки більше?), бо був у польоті на 2 год довше.
2.1324 · 603
Картка 1
1. Із пункту А виїхав велосипедист зі швидкістю 12 км/год. Через 3 год з цього ж пункту у протилежному напрямі виїхав автобус зі швидкістю 72 км/год. Через скільки годин відстань між автобусом і велосипедистом буде 204 км?
2.1678 · 508
Картка 2
1. Один вертоліт пролетів 700 км, а другий — 420 км. Перший вертоліт був у польоті на 2 год довше, ніж другий. Скільки годин був у польоті кожний вертоліт, якщо їхні швидкості однакові?
Вказівка. Перший вертоліт пролетів більше (на скільки більше?), бо був у польоті на 2 год довше.
2.1324 · 603
№ уроку_______ Дата_________
Тема. Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові (загальний випадок). Задачі на знаходження середнього арифметичного (№№ 892—898).
Мета. Ознайомити учнів із діленням багатоцифрових чисел на двоцифрові. Закріплювати вміння учнів розв'язувати задачі на знаходження середнього арифметичного.