Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Суб’єктивна сторона злочину. Суб’єкт злочину. Стадії злочину. Співучасть у злочині. Множинність злочинів.

Тема 6. Суб’єктивна сторона злочину

Поняття суб’єктивної сторони складу злочину та її значення. Ознаки суб’єктивної сторони: обов’язкові і факультативні. Поняття вини та її значення для кримінальної відповідальності.

Форми вини в кримінальному праві України, їх значення для кваліфікації злочину і призначення покарання. Умисна форма вини, необережна форма вини, змішана (подвійна, складна) форма вини.

Умисел і його види. Поняття прямого і непрямого умислу, їх інтелектуальні і вольові моменти (ознаки). Відмінність прямого умислу від непрямого. Види умислу в залежності від моменту виникнення: раптовий, заздалегідь сформований; в залежності від ступеня передбачення наслідків: визначений, невизначений, альтернативний.

Умисел в злочинах з формальним складом. Спеціальні види умислу, їх характеристика і значення.

Мотив і мета як факультативні ознаки суб’єктивної сторони складу злочину. Значення мотиву і мети для кваліфікації злочину як:

- конститутивних (конструктивних) ознак складу злочину;

- кваліфікуючих ознак;

- обставин, що пом’якшують чи обтяжують відповідальність при призначенні покарання.

Поняття необережної форми вини та її ознаки. Необережність та її види. Значення боротьби з необережними злочинами.

Злочинна самовпевненість та її інтелектуальний і вольовий моменти (ознаки). Відмежування злочинної самовпевненості від непрямого умислу.

3лочинна недбалість, її об'єктивний і суб’єктивний критерії. Їх значення.

Випадок (казус) як невинне заподіяння суспільно небезпечних наслідків, його відмінність від злочинної недбалості.

Подвійна, складна (змішана) форма вини і її значення для кваліфікації злочину. Поняття та види помилок в кримінальному праві. Юридична помилка, її види і вплив на кримінальну відповідальність. Фактична помилка, її види і вплив на вирішення питання про кримінальну відповідальність. Помилка в:

- об`єкті злочину;

- предметі злочину;

- потерпілому;

- злочинності чи незлочинності діяння;

- причинному зв`язку та в наслідках злочину.

Випадки, які приєднуються до помилок і помилка щодо особи; відхилення дії чи удару.

 

Роль і значення теми: вивчення даної теми дозволяє оволодіти знаннями про суб’єктивну сторону складу злочину.

Ключові слова та поняття: “суб’єктивна сторона злочину”, “вина”, “мотив”, “мета”, “емоційний стан”, “умисел”, “необережність”, “казус”, “змішана форма вини”, “юридична помилка”, “інтелектуальний момент”, “вольовий момент”.

Обсяг знань, вмінь слухача після вивчення теми: слухач має вільно володіти матеріалом теми про поняття, ознаки і значення суб’єктивної сторони злочину, вину: поняття, зміст, її форми та значення, про умисну форму вини: поняття, зміст і види умислу, про мотив і мету (ціль) вчинення злочину: їх поняття і види та значення для кримінальної відповідальності, про необережну форма вини, про казус в кримінальному праві та його відмінність від злочинної недбалості, про змішану (подвійну, складну) форму вини, про помилку в кримінальному праві, її поняття, види і значення для кримінальної відповідальності.


Читайте також:

  1. А. В. Петровський виділяє три стадії розвитку особистості в процесі соціалізації: адаптацію, індивідуалізацію і інтеграцію.
  2. А/. Фізичні особи як суб’єкти цивільного права.
  3. Агностик, суб’єкт пізнання, субстанція
  4. Адміністративні провадження: поняття, класифікація, стадії
  5. Ад’юнкт (аспірант) як суб’єкт наукової діяльності
  6. Амністія являє собою повне або часткове звільнення від кримінальної відповідальності і покарання певної категорії осіб, винних у вчиненні злочину.
  7. Анкета визначення стадії алкоголізму
  8. Анулювання ліцензії (патенту) на здійснення суб’єктом господарювання певних видів господарської діяльності.
  9. Аудит грошових коштів і дебіторської заборгованості суб’єкта господарювання
  10. Аудит доходів і фінансових результатів суб’єкта господарювання
  11. Аудит запасів і витрат суб’єкта господарювання
  12. Аудит капіталу і зобов’язань суб’єкта господарювання




Переглядів: 250

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | Тема 7. Особа, яка підлягає кримінальній відповідальності (суб'єкт злочину)

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.02 сек.