Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Випробування і видача автомобілів з ремонту

Після збирання автомобіль поступає на контроль і випробування. Контроль і випробування автомобіля проводять для перевірки комплектності, якості складальних, регулювальних і кріпильних робіт, перевірки роботи і технічного стану всіх агре­гатів, механізмів і приладів, додаткового регулювання, а також для виявлення відповідності технічних показників що відповідають технічним умовам. Випробування проводять на стенді з біговими барабанами. Стенд дозволяє перевірити роботу двигуна, агрегатів трансмісії і ходової частини, а також оцінити ос­новні експлуатаційно-технічні якості автомобіля (потужність двигуна, тягове зусилля на провідних колесах, витрата па­лива на різних швидкісних і навантажених режимах, шлях і час розгону до заданої швидкості, втрати потужності на тертя в агре­гатах і ходової частини, найбільша допустимий гальмівний шлях з певною швидкістю), перевірити і відрегулювати установку кутів керованих коліс і так далі. Всі виявлені при випробуванні несправності необхідно усунути.

На додаток до стендових випробувань кожен вантажний авто­мобиль після капітального ремонту повинен пройти випробування про­бігом на відстань 30 км. з навантаженням, рівним 75 % номінальній вантажопідйомності, при швидкості не більше 30 км/ч, для перевірки на керованість, а також для додаткового визначення відповідності технічного стану автомобіля необхідним технічним нормам на різних режимах роботи і в різних до­рожніх умовах. Під час пробігу перевіряють також справність і надійність роботи всіх систем, механізмів і з'єднань.

Після випробування пробігом автомобіль ретельно оглядають. Всі виявлені пробігом і оглядом дефекти усувають. При відсутності дефектів (або після їх усунення) автомобіль направляють на остаточну покраску, а потім пред'являється відділу тех­нічного контролю (ОТК). На прийнятому автомобілі (на пе­редній панелі кабіни під капотом) ОТК ставлять приймальне клеймо.

Якість відремонтованих автомобілів повинна відповідати технічним умовам на здачу в КР і видачі з ремонту автомобілів, їх агрегатів і вузлів. На кожен автомобіль, що випускається з ремонту, замовникові видається паспорт цього автомобіля, в якому фіксується комплектність, технічний стан і відповідність відремонтованого автомобіля технічним умовам. Технічні умови встановлюють гарантовану справну роботу автомобіля протягом певного часу і до певного пробігу за цей період. Ці терміни служби і пробіги гарантовані за умови експлуатації автомобілів в відповідності з «Положенням про технічне обслуговування і ремонт рухливого складу автомобільного транспорту» і інструкціями заводів-виробників. Протягом гарантійного терміну всі помічені замовником несправності з вини АТП мають бути усунені безоплатно протягом трьох діб з дня пред'явлення рекламації. Карбюраторні двигуни відремонтованих автомобілів в цілях обмеження навантаження на період обкатки обмежують запломбованою обмежувальною шайбою, знімати яку в експлуатації потрібно в строгій відповідності з правилами, встановленими для нових двигунів.

В даний час встановлений гарантійний термін експлуатації автомобілів — 12 міс з дня видачі з ремонту при пробігах (для першої категорії експлуатації): не більше 20 тис. км. — автобусами; не більше 16 тис. км. — іншими автомобілями всіх видів і призначень.

Гарантійний термін зберігання відремонтованих складених частин автомобілів 12 міс з моменту видачі з ремонту при умовах дотримання правил консервації і зберігання.

При випуску автомобіля з КР до нього додаються наступні документи:

Ø паспорт автомобіля з відміткою АТП про вироблений ремонт, вказівкою дати випуску з ремонту, нових номерів шасі і двигуна, а також основного кольору забарвлення;

Ø інструкція з експлуатації з вказівкою особливостей експлуатації відремонтованих автомобілів в обкаточний і гарантійний періоди, а також періодів і організації усунення дефектів в гарантійний період;

При випуску двигуна з КР до нього додаються: паспорт; інструкція з експлуатації з вказівкою особливостей установки і експлуатації двигуна в обкатувальний і гарантійний періоди.

Випуск з КР автомобілів, їх складових частин і деталей (комплектів деталей) оформляється приймально-здавальним актом.


Читайте також:

  1. Авалювання векселів. Видача гарантій на забезпечення оплати векселів
  2. Автопідприємства вантажних автомобілів
  3. Автопідприємство пасажирських автомобілів
  4. Безпека під час обслуговування і ремонту автомобілей.
  5. Будова гальмових систем автомобілів з пневматичним приводом
  6. Виготовлення і видача проектної документації
  7. Видача дозволів на здійснення емісії іпотечних сертифікатів
  8. Видача дубліката ліцензії
  9. Видача дубліката ліцензії
  10. Видача засновникам АТ документів, що підтверджують право власності на акції.
  11. Видача ключів
  12. Видача ліцензії




Переглядів: 1616

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Механізація складальних робіт | Лекція _____

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.017 сек.