Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Здатності вирішувати проблеми і задачі соціальної діяльності та уміння, що є відображенням наявності цих здатностей

Загальні вимоги до властивостей і якостей випускника вищого навчального закладу як соціальної особистості подаються у вигляді переліку здатностей вирішувати певні проблеми і задачі соціальної діяльності та системи умінь, що є відображенням наявності цих здатностей.

Вищі навчальні заклади повинні сформувати випускників як соціальних особистостей, здатних вирішувати певні проблеми і задачі соціальної діяльності, через вироблення умінь, визначених у таблиці 2.2.

Таблиця 2.2

Здатності випускника вищого навчального закладу освіти, що вимагаються, та система умінь, що їх відображає

 

Зміст здатності вирішувати проблеми і задачі соціальної діяльності Зміст уміння
1. Підвищення власного освітньо-професійного рівня Володіти перспективними методами підвищення свого теоретичного рівня. Проводити науково-прикладні розробки з використанням сучасної комп’ютерної техніки
2. Формування соціальної відповідальності і моральних зобов’язань Формувати у себе, а також виховувати у працівників свідоме прагнення до відгуку на соціальні проблеми людей
3. Організація, планування, контроль і корекція діяльності колективу Застосовувати базові психолого-педагогічні знання для управління діяльністю колективів
4. Засвоєння культурних досягнень світової цивілізації Засвоювати і реалізовувати світоглядні і культурні досягнення людської цивілізації, уважно ставитися і розуміти різні культури, релігії, права націй і людини
5. Оцінювання і прогнозування політичних, економічних, соціальних та інших суспільних подій і явищ Об’єктивно, без упереджень, оцінювати і прогнозувати суспільні події і явища на основі відповідного обсягу знань
6. Володіння державною (досконало) і, як найменш, однією-двомаз іноземних мов Використовувати на рівні професійного і побутового спілкування українську, російську, англійську (німецьку, французьку, іспанську) мови
7. Засвоєння нових прогресивних технологій та різноманітних інновацій Застосовувати навички до засвоєння нових знань щодо інновацій та соціальних технологій у фінансовій сфері
8. Здійснення ефективних комунікаційних взаємодій Здійснювати ефективні комунікаційні взаємодії, в тому числі, засобами інформаційних технологій
9. Розуміння сутності економічних і соціальних відносин в Україні Проводити достовірну об’єктивну оцінку розвиткові суспільних відносин в Україні
10. Знання суті і переваг зовнішньої та внутрішньої політики української держави Правильно оцінювати і прогнозувати зовнішню та внутрішню політику України, розумітися на її історії та специфіці розвитку; уміти захищати інтереси Української держави
11. Виконання норм чинного законодавства Застосовувати на практиці норми законодавства і захищати свої права
12. Дотримання загальноприйнятих норм поведінки і моралі Уміти правильно і розумно вести себе в міжособистісних стосунках та в суспільстві відповідно до загальнолюдських норм поведінки і моралі
13. Ведення і пропаганда здорового способу життя Володіти навичками щодо ведення і пропаганди здорового фізичного і духовного способу життя
14. Забезпечення гармонійного життя і розвитку особистості Вирішувати проблеми гармонійного розвитку життя з високим рівнем його безпеки

 



Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності
  2. II. Мотивація навчальної діяльності
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  7. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  8. III. Мотивація навчальної діяльності
  9. III. Мотивація навчальної діяльності
  10. III. Проблеми репатріації експатріантів
  11. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  12. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини




Переглядів: 464

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВИРОБНИЧІ ФУНКЦІЇ, ТИПОВІ ЗАДАЧІ ДІЯЛЬНОСТІ ТА УМІННЯ ЩОДО ВИРІШЕННЯ ТИПОВИХ ЗАДАЧ ДІЯЛЬНОСТІ | Вимоги до професійного відбору

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.