Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Здатності вирішувати проблеми і задачі соціальної діяльності та уміння, що є відображенням наявності цих здатностей

Загальні вимоги до властивостей і якостей випускника вищого навчального закладу як соціальної особистості подаються у вигляді переліку здатностей вирішувати певні проблеми і задачі соціальної діяльності та системи умінь, що є відображенням наявності цих здатностей.

Вищі навчальні заклади повинні сформувати випускників як соціальних особистостей, здатних вирішувати певні проблеми і задачі соціальної діяльності, через вироблення умінь, визначених у таблиці 2.2.

Таблиця 2.2

Здатності випускника вищого навчального закладу освіти, що вимагаються, та система умінь, що їх відображає

 

Зміст здатності вирішувати проблеми і задачі соціальної діяльності Зміст уміння
1. Підвищення власного освітньо-професійного рівня Володіти перспективними методами підвищення свого теоретичного рівня. Проводити науково-прикладні розробки з використанням сучасної комп’ютерної техніки
2. Формування соціальної відповідальності і моральних зобов’язань Формувати у себе, а також виховувати у працівників свідоме прагнення до відгуку на соціальні проблеми людей
3. Організація, планування, контроль і корекція діяльності колективу Застосовувати базові психолого-педагогічні знання для управління діяльністю колективів
4. Засвоєння культурних досягнень світової цивілізації Засвоювати і реалізовувати світоглядні і культурні досягнення людської цивілізації, уважно ставитися і розуміти різні культури, релігії, права націй і людини
5. Оцінювання і прогнозування політичних, економічних, соціальних та інших суспільних подій і явищ Об’єктивно, без упереджень, оцінювати і прогнозувати суспільні події і явища на основі відповідного обсягу знань
6. Володіння державною (досконало) і, як найменш, однією-двомаз іноземних мов Використовувати на рівні професійного і побутового спілкування українську, російську, англійську (німецьку, французьку, іспанську) мови
7. Засвоєння нових прогресивних технологій та різноманітних інновацій Застосовувати навички до засвоєння нових знань щодо інновацій та соціальних технологій у фінансовій сфері
8. Здійснення ефективних комунікаційних взаємодій Здійснювати ефективні комунікаційні взаємодії, в тому числі, засобами інформаційних технологій
9. Розуміння сутності економічних і соціальних відносин в Україні Проводити достовірну об’єктивну оцінку розвиткові суспільних відносин в Україні
10. Знання суті і переваг зовнішньої та внутрішньої політики української держави Правильно оцінювати і прогнозувати зовнішню та внутрішню політику України, розумітися на її історії та специфіці розвитку; уміти захищати інтереси Української держави
11. Виконання норм чинного законодавства Застосовувати на практиці норми законодавства і захищати свої права
12. Дотримання загальноприйнятих норм поведінки і моралі Уміти правильно і розумно вести себе в міжособистісних стосунках та в суспільстві відповідно до загальнолюдських норм поведінки і моралі
13. Ведення і пропаганда здорового способу життя Володіти навичками щодо ведення і пропаганди здорового фізичного і духовного способу життя
14. Забезпечення гармонійного життя і розвитку особистості Вирішувати проблеми гармонійного розвитку життя з високим рівнем його безпеки

 



Читайте також:

  1. II. Мотивація навчальної діяльності
  2. II. Мотивація навчальної діяльності
  3. II. Мотивація навчальної діяльності
  4. II. Мотивація навчальної діяльності
  5. II. Мотивація навчальної діяльності
  6. II. Мотивація навчальної діяльності. Визначення теми і мети уроку
  7. II. Найважливіші проблеми, що визначають розвиток місцевого самоврядування і є спільними для будь-яких урядових систем.
  8. III. Мотивація навчальної діяльності
  9. III. Мотивація навчальної діяльності
  10. III. Проблеми репатріації експатріантів
  11. IV. Загальна оцінка діяльності вчителя
  12. IV. НС у природному середовищі та інших сферах життєдіяльності людини




Переглядів: 529

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
ВИРОБНИЧІ ФУНКЦІЇ, ТИПОВІ ЗАДАЧІ ДІЯЛЬНОСТІ ТА УМІННЯ ЩОДО ВИРІШЕННЯ ТИПОВИХ ЗАДАЧ ДІЯЛЬНОСТІ | Вимоги до професійного відбору

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.015 сек.