Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






РОЗРАХУНОК ТЯГОВОГО БАЛАНСА АВТОМОБІЛЯ

Повна ефективна сила тяги буде дорівнювати:

(24)

Визначаємо силу опору допоміжного обладнання.

, (25)

де: Mb – момент опоро, що створюється додатковим обладнянням;

(26)

де: Mb0 – момент опору допоміжного обладнання при низькій частоті обертання колінчастого валу;

bE - коефіцієнт, що враховує вплив швидкісного режиму на збільшення моменту опору;

(27)

, (28)

де: Pb0 = 0,01 мПа – середній розрахунковий тиск газів, що забезпечує привід допоміжних механізмів, на низькій частоті обертання колінчастого валу;

bE0 – коефіцієнт швидкісних втрат на привід допоміжного обладнання bE0 =

Сила опору дороги.

(29)

де: Ga – сила тяжіння автомобіля;

f0 – коефіцієнт опору кочення колеса (формула 10);

Va – швидкість автомобіля на вищій передачі.

Сила аеродинамічного опору.

(30)

де: k – коефіцієнт обтікаємості 0,3 – 0,5;

F – площа лобового перерізу (формула 11).

Сила опору трансмісії.

, (31)

де: nтр = 2 – кількість агрегатів в трансмісії;

Gм – Вага спорядженого автомобіля, кг;

- коефіцієнт, що враховує тип автомобіля – для легкових, – для вантажних автомобілів;

Рх0 = 30 (Н) – сила опору провертання валів агрегату трансмісії;

- коефіцієнт швидкісних втрат;

- коефіцієнт швидкісних втрат в трансмісії.

Результати зводимо в табл. 4.

Таблиця 4

Сили опору руху автомобіля

№ п/п Назва сили Позначення Розм, Va мах м/с (табл. 2)
                       
Трансмиссії Ртр Н                        
Дороги РY Н                        
Повітря РW Н                        
Суммарна Pсум. Н                        

Читайте також:

  1. Аварія автомобіля
  2. Автоматичний розрахунок суми проведення.
  3. Аеродинамічний розрахунок
  4. Аеродинамічний розрахунок ротора вітроустановки
  5. Анализ баланса предприятия
  6. Аналіз компонування автомобіля та визначення параметрів ваги
  7. Аналітичний розрахунок завантаження горловин
  8. Аналітичний розрахунок сумарного завантаження типових перетинань
  9. Базові і основні деталі агрегатів автомобіля
  10. Блок-фара автомобіля
  11. Буксирування автомобіля
  12. Буксирування автомобіля




Переглядів: 552

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Визначення швидкості автомобіля на різних передачах. | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.