Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Базові і основні деталі агрегатів автомобіля

Агрегат Базова деталь Основна деталь
Двигун з картером зчеплення в зборі Блок циліндрів   Голівка циліндрів, колінчастий вал, маховик, розподільний вал, картер зчеплення
Коробка передач   Картер коробки передач   Кришка картера верхня, подовжувач коробки передач, первинний, вторинний і проміжний вали
Гідромеханічна передача   Картер механічного редуктора Корпус подвійного фрикціона, первинний, вторинний і проміжний вали, турбінне і насосне колеса, реактор  
Карданна передача Труба (труби) карданного валу Фланець-вилка, вилка ковзає  
Задній міст   Картер заднього моста   Кожух піввісь, картер редуктора, стакан підшипників, чашки диференціала, маточина колеса, гальмівний барабан або диск, водило колісного редуктора
Передня вісь   Балка передньої осі або поперечка при незалежній підвісці   Поворотна цапфа, маточина колеса, шворінь, гальмівний барабан або диск  
Рульове управління   Картер рульового механізму, картер золотника гідропідсилювача, корпус насоса гідропідсилювача Вал сошки, черв'як, рейка-поршень, гвинт кулькової гайки, кришка корпусу насоса гідропідсилювача, статор і ротор насоса гідропідсилювача  
Кабіна вантажного і кузов легкового автомобілів Каркас кабіни або кузова   Двері, крило, облицювання радіатора, капот, кришка багажника
Кузов автобуса Каркас підстави Кожух підлоги, шпангоути
Платформа вантажного автомобіля Підстава платформи   Поперечки, балки  
Рама Лонжерони Поперечки, кронштейни ресор

 

Підприємства по централізованому відновленню деталей і по ремонту окремих складальних одиниць виявилися нежиттєздатними із-за труднощів їх стабільного забезпечення ремонтним фондом. Практика показала, що досягши достатноь великих виробничих програм підприємств по ремонту агрегатів на них ефективне відновлення окремих деталей і складальних одиниць.

Тип виробництва — класифікаційна категорія виробництва, що виділяється по ознаках широти номенклатури, регулярності, стабільності і обсягу випуску продукції. Розрізняють одиничне, серійне, масове, виробництво. Однією з основних характеристик типа виробництва є коефіцієнт закріплення операцій, кількості що є відношенням числа всіх різних операцій, що виконуються протягом місяця, до робочих місць.

Одиничне виробництво характеризується малим об'ємом випуску однакових виробів, що характерний для ремонтних майстерень, де автомобілі і агрегати ремонтуються, як правило, необезліченним методом. Вживане устаткування і інструмент мають універсальне призначення, рівень механізації процесів низький, кваліфікація робочого персоналу висока і широкопрофільна.

Серійне виробництво характеризується виготовленням або ремонтом виробів партіями, що періодично повторюються. В залежності від кількості виробів в партії або серії і значення коефіцієнта закріплення операцій розрізняють мелко-, середньо- і великосерійне виробництва. Коефіцієнт закріплення операцій складає для дрібносерійного виробництва — 20...40, для середньосерійного — 10...20, для великосерійного — 1...10. Для серійного виробництва характерне вживання універсального обладнання із спеціальними пристосуваннями і інструментом. У середньо- і великосерійному виробництвах широко застосовується потоковий метод ремонту. Рівень кваліфікації робітників коливається в широких межах і із зростанням серійності знижується.

Масове виробництво характеризується великим об'ємом випуска виробів, що безперервно виготовляються або ремонтованих тривалий час, протягом якого на більшості робочих місць виконується одна робоча операція. Коефіцієнт закріплення операцій для масового виробництва дорівнює 1. Закріплення за кожним робочим місцем однією технологічною операцією дозволяє застосовувати конвеєри, широко використовувати спеціальне устаткування, механізувати і автоматизувати трудомісткі процеси. Вимоги до рівня кваліфікації робітників при цьому істотно знижуються.

На принципах одиничного виробництва здійснюються ремонт великовантажних автомобілів і різномарочних автобусів в авторемонтних майстернях, а також ремонт і виготовлення прицепного складу на заводах і в майстернях. Серійне виробництво характерне для ремонту основних типів автомобілів і агрегатів на ремонтних заводах. До умов масового виробництва наближається ремонт двигунів і інших агрегатів і складальних одиниць на спеціалізованих ремонтних заводах з великим сталим обсягом випуску продукції.


Читайте також:

  1. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  2. II. Основні засоби
  3. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  4. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  5. Аварія автомобіля
  6. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  7. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  8. Аналіз компонування автомобіля та визначення параметрів ваги
  9. Артеріальний пульс, основні параметри
  10. Артеріальний пульс, основні параметри
  11. Б) основні джерела забруднення атмосферного повітря.
  12. Базові (головні, стратегічні) психологічні проблеми управління.




Переглядів: 4563

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Типи авторемонтних підприємств | Основи організації виробничого процесу на авторемонтному підприємстві

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.005 сек.