Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Основні принципи сегментування ринків

Принцип Типовий поділ
Географічний:  
• регіон Східна Україна, Пн-Зах., Крим, Зах.Україна, Півд., Пн-Сх, Півдо-Зах
• область Київська, Одеська, Харківська, Донецька
• чис. населення, тис. осіб Менше 5; 5-10; 10-25; 25-50; 50-100; 100-250; 250-500; 500-1000
• густота нас-я, осіб/ 1 км до 2; 2-5; 6-10
• клімат Північний, помірний, південний
Психографічний:  
• суспільний клас Нижчий, вищий, середній
• спосіб життя Оптимісти, песимісти, традиціоналісти, естети
• тип особистості Пристрасні натури, любителі бути "як усі", авторитарні натури, честолюбні
Поведінковий:  
• привід для купівлі Повсякденна покупка, екстрений випадок
• шукані вигоди Якість, сервіс, економія
• статус користувача Не користується; колишній користувач; потенційний користувач; користувач-новачок; регулярний користувач
• інтенсивність спожи- Слабка, помірна, сильна
вання  
• ступінь прихильності Ніякий, середній, сильний, абсолютний
• ступінь готовності покупця до сприйняття Необізнаний, поінформований, зацікавлений, прагне купити
товару  
• ставлення до товару Захоплене, позитивне, байдуже, негативне, вороже
Демографічний:  
• вік Молодші від 6 років, 6-11; 12-19; 20-34; 35-49; 50-64; старші від 65 років
• стать Чоловіки, жінки
• склад сім'ї, осіб 1-2; 3-4; 5 і більше
• етап життєвого циклу сім'ї Молоді одинаки; молода сім'я без дітей; молода сім'я з молодшою дитиною до 6 років; молода сім'я з молодшою дитиною від 6 років і старше; літні люди з дітьми; люди похилого віку без дітей; самотні; інші
• рівень доходів, грн. Менше 100; 100-400; 400-600; 600-1000; 1000 і більше
• рід занять Технічні спеціалісти, управлінці, службовці, власники капіталу і підприємств, продавці, робітники, фермери, пенсіонери, студенти, домогосподарки, безробітні
• освіта Початкова, середня, середня спеціальна, незакінчена вища, вища
• релігійні переконання Католик, протестант, православний, буддист, інше
• раса Негроїдна, європеоїдна, монголоїдна
• національність Українець, росіянин, німець, поляк, інша

Після вибору найвигіднішого географічного регіону з відповідною кількістю населення і кліматичними умовами сегментування здійснюють за демографічним принципом і складають відповідну таблицю, а потім залежно від характеру запропонованого товару — за психографічним або поведінковим принципом.

Таблиця 2.3

Критерії сегментування за географічним принципом

Регіон Область Приблизна чисельність населення Кліматична зона
Західний Східний Закарпатська Львівська Івано-Франківська Волинська Донецька Луганська Харківська Полтавська   Південна (Кримська), помірна з підвищеною кількістю опадів Південна зі зниженою кількістю опадів

Примітка. Чисельність неселення за регіонами можна отримати з даних Міністерства статистики України.

При доборі цільових ринків виробник має враховувати особливості споживчого і виробничого ринків.

Споживчий ринок — сукупність окремих фізичних і юридичних осіб, які купують товари і послуги для власного споживання.

Виробничий ринок— сукупність юридичних осіб, які купують товари для їх подальшого перероблювання.

Ринок посередників — ринок, що утворюють підприємства (або/і фізичні особи), які переносять право власності на товар від виробника до споживача. Залежно від того, з ким доводиться працювати посереднику, ринок набуватиме рис промислового або споживчого. Часто ринку посередників притаманні риси обох попередніх ринків.

Порівняльну характеристику ринків наведено у табл. 2.4.


Читайте також:

  1. II. Основні закономірності ходу і розгалуження судин великого і малого кіл кровообігу
  2. II. Основні засоби
  3. II.3. Основні способи і прийоми досягнення адекватності
  4. VII. ОСНОВНІ ЕТАПИ РОЗВИТКУ УКРАЇНСЬКОЇ КУЛЬТУРИ У ХХ ст.
  5. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  6. Аграрна політика як складова економічної політики держави. Сут­ність і принципи аграрної політики
  7. Адвокатура в Україні: основні завдання і функції
  8. Адміністративна відповідальність: поняття, мета, функції, принципи та ознаки.
  9. Амортизація основних засобів, основні методи амортизації
  10. Аналіз і прогнозування кон'юнктури ринків сільськогосподарської продукції
  11. Антикорупційні принципи
  12. Антикорупційні принципи




Переглядів: 463

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Основні етапи та принципи сегментування ринків | СПОЖИВЧИЙ РИНОК

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.018 сек.