Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Пояснювальна записка

МІНІСТЕРСТВО ОСВІТИ І НАУКИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ УКРАЇНИ

ВОЛИНСЬКИЙ НАЦІОНАЛЬНИЙ УНІВЕРСИТЕТ ІМЕНІ ЛЕСІ УКРАЇНКИ

ФАКУЛЬТЕТ ПСИХОЛОГІЇ

МЕТОДИЧНІ РЕКОМЕНДАЦІЇ

ДО ОРГАНІЗАЦІЇ

НАВЧАЛЬНО-ДОСЛІДНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ СТУДЕНТІВ ТА НАПИСАННЯ

НАУКОВИХ РОБІТ

 

 

ЛУЦЬК – 2011


УДК 159.9.01 (072)

ББК 88.5я7

М54

 

Рекомендовано до друку Вченою радою Волинського національного університету імені Лесі Українки (протокол № _, від __.__.2011 р.) та кафедрою педагогічної та вікової психології (протокол № 3, від 10.11.2010 р)

 

Укладач – Іванашко О. Є., кандидат психологічних наук, доцент кафедри педагогічної та вікової психології

 

Рецензенти:

§ Я.О.Гошовський, доктор психологічних наук, професор, завідувач кафедри педагогічної та вікової психології Волинського національного університету імені Лесі Українки

§ Ж.П.Вірна, доктор психологічних наук, професор кафедри загальної та соціальної психології Волинського національного університету імені Лесі Українки

 

Методичні рекомендації до організації навчально-дослідницької діяльності студентів та написання наукових робіт відповідають вимогам до написання такого типу робіт і розраховані на студентів факультету психології ВНУ імені Лесі Українки

 

М 54

Методичні рекомендації до організації навчально-дослідницької діяльності студентів та написання наукових робіт/ Укладач О. Є. Іванашко. – Луцьк, РВВ „Вежа” ВНУ ім. Лесі Українки, 2011. – 60 с.

УДК 159.9.01(072)

ББК 88.5я7

 

ã Іванашко О.Є. (укладання), 2011


Пояснювальна записка

Наукова робота є формою навчально-дослідницької діяльності студента і має на меті отримання навичок проведення пошукових та прикладних досліджень в галузі.

Курсова робота виконується за визначеною і погодженою з керівником темою. Тематика наукових робіт повинна відповідати завданням підготовки студента до самостійної діяльності і мати тісний зв’язок з практичними потребами діяльності. Керівництво курсовими роботами здійснюється, як правило, викладачами кафедри.

Випускна (бакалаврська) робота, на спеціальностях де передбачене її виконання, є науковим дослідженням на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня „бакалавр”. Випускне дослідження включає універсальні послідовні процедури (етапи), що аналізуються у цьому методичному виданні.

Дипломна робота є завершальним етапом освіти випускника вузу. Як одна зі спеціальних форм наукової роботи вона має свої кваліфікаційні ознаки. У науковій практиці поняття „диплом” означає робота, дослідження, проект, що виконується студентом-випускником для отримання свідоцтва про закінчення вищого навчального закладу.

Написання дипломних робіт має на меті систематизувати, закріпити, розширити теоретичні та практичні знання зі спеціальності, виявити навички застосування цих знань при вирішенні конкретних наукових завдань. Майбутнім спеціалістам важливо розвивати навички самостійної роботи, опановувати методику дослідження та експериментувати, з’ясовувати підготовленість до самостійної роботи.

Магістерська робота покликана засвідчити відповідний рівень фахової освіти студента. Вимоги щодо її змісту, творчого характеру, теоретичної та практичної значущості результатів є значно вищими, ніж вимоги до дипломної роботи. Науковим керівником магістерської роботи призначають, як правило, професора чи доцента кафедри, у сфері наукової компетенції якої спеціалізується магістрант, а для робіт, що виконуються на межі наукових напрямків – одного чи двох наукових консультантів.

Підготовку до виконання наукових, випускних, дипломних і магістерських робіт забезпечують випускаючі кафедри вищого навчального закладу. Тематика заздалегідь визначається і затверджується рішенням засідання кафедри, враховуючи відповідність рівню розвитку сучасної науки та актуальним напрямам наукових досліджень спеціалізації.


Читайте також:

  1. А. Розрахунково-пояснювальна записка
  2. Доповідна записка
  3. Записка ділова
  4. Звіт. Службова записка. Рапорт
  5. І. Пояснювальна записка
  6. І. Пояснювальна записка
  7. І. Пояснювальна записка.
  8. Інструкція та пояснювальна записка
  9. Методична записка
  10. ПЗ - пояснювальна записка
  11. Пояснительная записка




Переглядів: 637

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Задача №4 | 

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.