Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






І. Пояснювальна записка

ПЕРЕДМОВА

ДНІПРОПЕТРОВСЬК

НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК

КАФЕДРА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ ТА ВІЙСЬКОВОЇ МЕДИЦИНИ

ДНІПРОПЕТРОВСЬКА ДЕРЖАВНА МЕДИЧНА АКАДЕМІЯ

МІНІСТЕРСТВО ОХОРОНИ ЗДОРОВ`Я УКРАЇНИ

Дніпропетровський медичний інститут традиційної та нетрадиційної медицини

“МЕДИЦИНА НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ”

для студентів вищих медичних навчальних закладів ІІІ-ІV рівня акредитації

- 20__ р. -

НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК ДО ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТЬ З ДИСЦИПЛІНИ “МЕДИЦИНА НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ”

(для студентів 2-го курсу медичних факультетів вищих медичних навчальних закладів ІІІ - ІV рівня акредитації)

Під редакцією: завідувача кафедри медицини катастроф та військової медицини Дніпропетровської державної медичної академії, професора Литвина Ю.П.

Автори: доц. Кушніренко А.Г., доц. Гулай А.М., Гайдаєнко В.М., Карапейчик Н.М.

Рецензенти:

к.м.н., доц. кафедри шпитальної хірургії Корпусенко І.С. ______________

Програма з медицини надзвичайних ситуацій для вищих медичних навчальних закладів України ІІІ-ІV рівнів акредитації складена для спеціальностей “Лікувальна справа” 7.110101, “Педіатрія” 7.110104, “Медико-профілактична справа” 7.110105, напряму підготовки 1101 “Медицина” відповідно до освітньо-кваліфікаційних характеристик (ОКХ) і освітньо-профе-сійних програм (ОПП) підготовки фахівців, затвердженими наказом МОН України від 16.04.03 № 239, навчальним планом підготовки спеціалістів за спеціальностями “7.110101 лікувальна справа”, “7.110104 педіатрія”, “7.110105 медико-профілактична справа” розробленим на принципах Європейської кредитно-трансферної системи (ЕСТS) і затвердженим наказом МОЗ України № 414 від 23.07.2007 року.

Вивчення навчальної дисципліни "Медицина надзвичайних ситуацій" здійснюється впродовж 2-го року навчання.

Програма структурована одним модулем, змістовими модулями та темами у відповідності до вимог “Рекомендацій щодо розроблення навчальних програм навчальних дисциплін” (наказ МОЗ України від 12.10.2004 р. № 492).

Модуль 1. “МЕДИЦИНА НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ”

Медицина надзвичайних ситуацій як навчальна дисципліна:

а) базується на вивченні студентами анатомії і фізіології людини, загальної хірургії та догляду за хворими і інтегрується з цими дисциплінами;

б) закладає основи вивчення студентами таких дисциплін, як військова токсикологія і радіологія, військова хірургія, терапія, епідеміологія і гігієна, організація і управління охороною здоров'я, що передбачає інтеграцію викладання з цими дисциплінами та формування умінь застосовувати знання медицини надзвичайних ситуацій в процесі подальшого навчання і професійної діяльності;

в) закладає основи теоретичних знань та практичних навичок з організації і проведення лікувально-евакуаційних, санітарно-гігієнічних і протиепідемічних заходів при надзвичайних ситуаціях, з надання першої медичної допомоги.

Організація навчального процесу здійснюється за кредитно-модульною системою відповідно до вимог Болонського процесу.

Програма дисципліни “Медицина надзвичайних ситуацій” структурована одним модулем, до складу якого входять блоки змістових модулів. Обсяг навчального навантаження студентів описаний у кредитах ЕСТS - залікових кредитах, які зараховуються студентам при успішному засвоєнні ними відповідного модулю (залікового кредиту).

 

Дисципліна структурована в одному модулі "Медицина надзвичайних ситуацій”, який складається з двох змістових модулів:


Читайте також:

  1. Звіт. Службова записка. Рапорт
  2. Інструкція та пояснювальна записка
  3. Методична записка
  4. ПЗ - пояснювальна записка
  5. Пояснювальна записка
  6. ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
  7. Пояснювальна записка
  8. Пояснювальна записка
  9. Пояснювальна записка
  10. ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА
  11. ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА




Переглядів: 889

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Оцінка результатів діяльності персоналу. Методи оцінки персоналу | Конвертація оцінок традиційної системи у бали за підсумковий модульний контроль

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.