Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Задача №4

Визначити середню відстань транспортування гірської маси автосамоскида з робочого горизонту до перевантажувального пункту при наступних початкових даних, наведених у таблиці 3.4:

- схема підготовки кар'єрного поля - поздовжня однобортова;

- напрям розвитку гірничих робіт від висячого до лежачого боку покладу.

Таблиця3.4

№ вар. Відмітка робочого горизонту Відмітка перевант. пункту Відмітка по­верхні кар'єр­ного поля Кути укосів бортів кар'єру, градус Розміри кар'єрного поля, м
робочого неробочого довжина ширина
1 2 3 4 5 6 7 8
-225 -150 0,0 2,5 1,2
-150 -90 0,0 2,0 0,9
-90 -45 0,0 2,1 1,8
-180 -75 0,0 3,0 1,2
-175 -120 0,0 2,8 1,5
-225 -150 0,0 2,5 1,2
-150 -90 0,0 2,0 0,9
-90 -45 0,0 2,1 1,8
1 2 3 4 5 6 7 8
-180 -75 0,0 3,0 1,2
-175 -120 0,0 2,8 1,5
-225 -150 0,0 2,5 1,2
-150 -90 0,0 2,0 0,9
-90 -45 0,0 2,1 1,8
-180 -75 0,0 3,0 1,2
-175 -120 0,0 2,8 1,5
-225 -150 0,0 2,5 1,2
-150 -90 0,0 2,0 0,9
-90 -45 0,0 2,1 1,8
-180 -75 0,0 3,0 1,2
-175 -120 0,0 2,8 1,5
-225 -150 0,0 2,5 1,2
-150 -90 0,0 2,0 0,9
-90 -45 0,0 2,1 1,8
-180 -75 0,0 3,0 1,2
-175 -120 0,0 2,8 1,5
-150 -90 0,0 2,0 0,9
-90 -45 0,0 2,1 1,8
-180 -75 0,0 3,0 1,2
-175 -120 0,0 2,8 1,5
-225 -150 0,0 2,5 1,2

 

Приклад рішення

Визначити середню відстань транспортування гірської маси автосамоскида з робочого горизонту до перевантажувального пункту при наступних початкових даних:

Ø - схема підготовки кар'єрного поля - поздовжня однобортова;

- напрям розвитку гірничих робіт від висячого до лежачого боку покладу;

- відмітка робочого горизонту - -225м;

- відмітка перевантажувального пункту - -150м;

- відмітка поверхні кар'єрного поля - ±0м;

- кути укосів бортів кар'єру: робочого – 14º; неробочого - 35º;

- розміри кар'єрного поля по поверхні: довжина – 2,5км; ширина – 1,2км.

Для розв’язання задачі зробимо технологічну схему плану кар’єру і відповідні перетини – продовжній та поперечний.

На плані кар’єру наносимо план траси, по якій відбувається транспортування гірської маси з горизонту -225м до перевантажувального пункту на горизонт -150м. Загальна висота підйому гірських порід складе:

Δh=22 - 150 = 75м.

Враховуючи, що гірські породи транспортуються автомобільним транспортом, керівний нахил з’їздних траншей приймемо рівним i = 100‰.

 

Рис.3.3. Технологічна схема плану кар’єру та відповідні перетини.

 

Виходячи з цього, загальна довжина траси складе:

м.

Для забезпечення сприятливих умов роботи автотранспорту на кожному горизонті збудуємо ділянку примикання траси до робочого горизонту зі зм'якшуючим нахилом, який дорівнює iпр = 20‰, довжиною lпр = 50м. Тоді: приріст довжини траси за рахунок ділянок примикання визначиться за формулою:

Δ ,

де n – кількість ділянок примикання, яка складе:

n=Nуст - 1=5-1=4;

 

Коефіцієнт подовження траси складе:

.

Дійсна довжина траси для перевезення вантажу з робочого горизонту -225м до перевантажувального пункту на горизонті -150м складе:

м.

Враховуючи довжину верхнього контуру кар’єру та кут нахилу неробочого борту, визначимо довжину кар’єру на горизонті -150м та на горизонті -225м.

Аналогічним чином, враховуючи ширину верхнього контуру кар’єру та кут нахилу неробочого борту, визначимо ширину кар’єру на горизонті -225м.

Допускаючи, що екскаваторний забій розташований по центру фронту робіт на гор. -225м, а перевантажувальний пункт по центру гор.-150м та, враховуючи довжину і ширину кар’єру на цих горизонтах, середня довжина шляху, який проїжджає автосамоскид, складе:

м.

Відповідь: середня відстань транспортування гірської маси з -225м горизонту на горизонт -150м складає 2714м.

 


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. Задача 1




Переглядів: 511

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Приклад рішення | Пояснювальна записка

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.004 сек.