МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Задача №4Визначити середню відстань транспортування гірської маси автосамоскида з робочого горизонту до перевантажувального пункту при наступних початкових даних, наведених у таблиці 3.4: - схема підготовки кар'єрного поля - поздовжня однобортова; - напрям розвитку гірничих робіт від висячого до лежачого боку покладу. Таблиця3.4
Приклад рішення Визначити середню відстань транспортування гірської маси автосамоскида з робочого горизонту до перевантажувального пункту при наступних початкових даних: Ø - схема підготовки кар'єрного поля - поздовжня однобортова; - напрям розвитку гірничих робіт від висячого до лежачого боку покладу; - відмітка робочого горизонту - -225м; - відмітка перевантажувального пункту - -150м; - відмітка поверхні кар'єрного поля - ±0м; - кути укосів бортів кар'єру: робочого – 14º; неробочого - 35º; - розміри кар'єрного поля по поверхні: довжина – 2,5км; ширина – 1,2км. Для розв’язання задачі зробимо технологічну схему плану кар’єру і відповідні перетини – продовжній та поперечний. На плані кар’єру наносимо план траси, по якій відбувається транспортування гірської маси з горизонту -225м до перевантажувального пункту на горизонт -150м. Загальна висота підйому гірських порід складе: Δh=22 - 150 = 75м. Враховуючи, що гірські породи транспортуються автомобільним транспортом, керівний нахил з’їздних траншей приймемо рівним i = 100‰.
Рис.3.3. Технологічна схема плану кар’єру та відповідні перетини.
Виходячи з цього, загальна довжина траси складе: м. Для забезпечення сприятливих умов роботи автотранспорту на кожному горизонті збудуємо ділянку примикання траси до робочого горизонту зі зм'якшуючим нахилом, який дорівнює iпр = 20‰, довжиною lпр = 50м. Тоді: приріст довжини траси за рахунок ділянок примикання визначиться за формулою: Δ , де n – кількість ділянок примикання, яка складе: n=Nуст - 1=5-1=4;
Коефіцієнт подовження траси складе: . Дійсна довжина траси для перевезення вантажу з робочого горизонту -225м до перевантажувального пункту на горизонті -150м складе: м. Враховуючи довжину верхнього контуру кар’єру та кут нахилу неробочого борту, визначимо довжину кар’єру на горизонті -150м та на горизонті -225м. Аналогічним чином, враховуючи ширину верхнього контуру кар’єру та кут нахилу неробочого борту, визначимо ширину кар’єру на горизонті -225м. Допускаючи, що екскаваторний забій розташований по центру фронту робіт на гор. -225м, а перевантажувальний пункт по центру гор.-150м та, враховуючи довжину і ширину кар’єру на цих горизонтах, середня довжина шляху, який проїжджає автосамоскид, складе: м. Відповідь: середня відстань транспортування гірської маси з -225м горизонту на горизонт -150м складає 2714м.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|