Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Який із різновидів не відноситься до наукового стилю?

A.Науково-популярний.

B.Навчально-публіцистичний.

C.Власне науковий.

D.Науково-навчальний.

6. Термін – це:

A.Загальноприйняте вживання мовної одиниці.

B.Слово (або словосполучення), що є точним визначенням певного поняття будь-якої спеціальної галузі науки, техніки, мистецтва, суспільного життя і т. ін.

C.Значення ствердження, яке відображає наявність об’єктивних зв’язків між предметами, ознаками, подіями.

D.Окрема одиниця тексту, що має специфічне значення.

7. Термін повинен бути (знайти зайве):

A.Однозначним у межах всієї терміносистеми.

B.Точним.

C.Відносно незалежним від контексту.

D.Експресивно нейтральним.

8. На синтаксичному рівні узагальнено-відстороненість виражається:

A.Складними сполучниковими реченнями – складносурядними і складнопідрядними.

B.Неозначено-особовими, узагальнено-особовими, безособовими реченнями.

C.Складними реченнями, що ускладнені відокремленими сленами речення.

D.Простими реченнями з однорідними членами речення.

9. Науковий стиль нової української мови у своєму науково-популярному різновиді почав формуватися:

A.В сер. ХІХ ст.

B.На поч. ХХ ст.

C.На межі ХІХ-ХХ ст.ст.

D.В кін. ХІХ ст.

10. У 1873 році було засноване у Львові Наукове Товариство імені:

A.Т. Шевченка.

B.М. Драгоманова.

C.М. Грушевського.

D.І. Франка.


Модуль 2

Організація самостійної наукової

Роботи

 

Тема 5


Читайте також:

  1. В межах наукового підходу існує велика кількість концепцій, але найбільш переконлива – еволюційна теорія.
  2. Вибір теми наукового дослідження
  3. Види й форми рефлексії наукового знання
  4. Використовування методів наукового пізнання
  5. Вихідні прийоми наукового аналізу мовного матеріалу
  6. Вкажіть номер правильної відповіді. До яких видів стихійного лиха відноситься зсув?
  7. Держава і право як об’єкт спеціально-наукового пізнання.
  8. ДИНАМІКА НАУКИ: ФІЛОСОФСЬКИЙ СЕНС ЗАКОНОМІРНОСТЕЙ І ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ НАУКОВОГО ЗНАННЯ
  9. Дисертація на здобуття наукового ступеня доктора наук: загальна характеристика
  10. Дисертація на здобуття наукового ступеня кандидата наук: загальна характеристика
  11. До поняття «втрата репродуктивної здатності» не відноситься?
  12. Емпіричний рівень наукового знання




Переглядів: 521

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тестові завдання до модуля 1 | Лекція 5-6. Підготовка кваліфікаційної роботи

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.001 сек.