МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКАДержавний вищий навчальний заклад «Чернігівський технікум транспорту Та комп’ютерних технологій» ЗАТВЕРДЖУЮ Голова методичної ради ДВНЗ «ЧТТКТ» ______________ О.В. Тканко «___» _____2013р. МЕТОДИЧНИЙ ПОСІБНИК до самостійного вивчення дисципліни «Економічна теорія» для студентів спеціальності 5.05070205 “Обслуговування та ремонт електроустаткування автомобілів і тракторів” СХВАЛЕНО Протокол засідання циклової комісії «___» ____ 2013р. №___
2013 рік ЗМІСТ
ПОЯСНЮВАЛЬНА ЗАПИСКА Метою курсу "Економічна теорія" є формування системи базових знань про економічні відносини як суспільну форму виробництва, проблеми ефективного використання обмежених виробничих ресурсів і шляхи забезпечення суспільних потреб у різних суспільно-економічних формаціях. Цей посібник призначається для допомоги студентам в організації самостійної роботи, в ході виконання якої у студентів сформується цілісний погляд на основи економіки як системи знань; вони навчаться науково обґрунтовувати особливості формування і розвитку соціально-економічних явищ в умовах сучасної ринкової трансформації економіки України; орієнтуватись у проблемах розвитку підприємництва, ринкових відносин, фінансово-кредитної та банківської систем господарства; проводити ґрунтовний аналіз соціальної спрямованості господарської діяльності держави та підприємств, економічного середовища населення в окремих країнах; приймати практичні рішення щодо ефективного застосування набутих економічних знань при виконанні своїх професійних обов'язків. Самостійна робота студента над засвоєнням навчального матеріалу може виконуватись у бібліотеці, навчальних кабінетах, в домашніх умовах. Студентам рекомендується для самостійного опрацювання відповідна література, повний список якої наведений в кінці посібника. Викладач визначає обсяг і зміст самостійної роботи, узгоджує її з іншими видами навчальної діяльності, розробляє методичні засоби проведення поточного та підсумкового контролю, аналізує результати самостійної навчальної роботи кожного студента. Для підготовки до самостійної роботи студент повинен: - ознайомитися з програмою курсу “ Економічна теорія” і тематикою самостійних робіт; - ознайомитися з питаннями самостійної роботи; - ознайомитися із списком рекомендованої літератури; - самостійно опрацювати відповідний матеріал, законспектувати його. Виконання самостійної роботи контролюється викладачем при спілкуванні з студентами та під час перевірки конспекту на семінарських заняттях.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|