МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Порядок ціноутворення на сільськогосподарську продукцію і сировину та організація контролю за цінами.
Відповідно до Законів України „Про підприємства в Україні”, „Про оподаткування підприємств”, „Про податок на додану вартість”, „Про ціни та ціноутворення”, „Про споживчу кооперацію”, споживчі товариства, спілки та їх підприємства самостійно або на договірних засадах встановлюють вільні ціни і тарифи на продукцію виробничого призначення, сировину, сільгосппродукцію і товари народного споживання, що виробляються і закуповуються, плату за надані послуги, виходячи з попиту і пропозицій. Вільні ціни та тарифи — це ціни і тарифи, які встановлюються за домовленістю сторін, з огляду кон'юнктури місцевого ринку. Закупівля сільськогосподарської продукції, продуктів її переробки та сировини, дикорослих плодів, ягід, грибів і інших видів здійснюється підприємствами і організаціями системи Укоопспілки за цінами домовленості. Закупівельні ціни визначаються залежно від кон'юнктури регіонального ринку, тобто відповідно до попиту і пропозиції та з урахуванням можливості беззбиткової реалізації. Вони розробляються працівниками економічної служби підприємства (економістами, бухгалтерами) на кожний вид сільськогосподарської продукції і затверджуються правліннями споживчих товариств, їх спілок, керівниками підприємств. Реалізація закупленої продукції і сировини оптовим покупцям здійснюється за оптово-відпускними цінами. Реалізація закупленої сільськогосподарської продукції, продуктів її переробки та сировини на експорт здійснюється за контрактними (зовнішньоторговельними) цінами. Оптово-відпускні ціни на сільськогосподарську продукцію та сировину встановлюються з врахуванням беззбиткової роботи підприємства та за домовленістю з покупцями цієї продукції (переробними, торговельними і ін. підприємствами). З метою ліквідації внутрісистемної конкуренції між підприємствами райспоживспілки (районного споживчого товариства) закупівельні ціни можуть встановлюватись єдині для всіх підприємств і затверджуватись головою правління райспоживспілки (районного споживчого товариства). Для гнучкішого використання ціни, як важеля управління обсягами закупівель, доходами і прибутком підприємства, затверджені закупівельні ціни повинні розглядатися як максимальні. Згідно з Законом України від 18.02.99 № 442-ХІV "Про внесення змін до статті 11 Закону України "Про податок на додану вартість" пункт 11.21 (із змінами і доповненнями) і постановою Кабінету Міністрів від 12 травня 1999 р. № 805 "До 1 січня 2004 р. сума податку на додану вартість, що повинна сплачуватися до бюджету переробними підприємствами усіх форм власності за реалізовані ними молоко та молочну продукцію, м'ясо та м’ясопродукти, у повному обсязі спрямовується виключно для виплати дотацій сільськогосподарським товаровиробникам за продані ними переробним підприємствам молоко і м'ясо в живій вазі. Сільськогосподарські товаровиробники реалізують переробним підприємствам усіх форм власності молоко і м'ясо в живій вазі відповідно до укладених договорів, нараховуючи податок на додану вартість за нульовою ставкою. Перерахування коштів сільськогосподарським товаровиробникам за продаж ними молоко і м'ясо в живій вазі проводиться платіжними дорученнями з поточного рахунку переробного підприємства за цінами відповідно до укладених договорів, а сум дотацій – з його окремого рахунку. Оплата громадянам вартості проданих ними переробному підприємству молока та м'яса в живій вазі і виплата їм дотацій здійснюється готівкою безпосередньо з каси переробного підприємства або згідно з договорами доручення через сільськогосподарські підприємства, інші організації чи сільські (селищні) Ради. Приклад розрахунків з населенням при закупівлі худоби за умови виплати дотацій наведено у додатку 3 Операції з продажу лікарських засобів у вигляді лікарської сировини звільняються від обкладання податком на додану вартість (лист Державної податкової адміністрації України від 11.02.2000 р. № 699/6/16-1220-26). Перелік лікарських засобів затверджений листом МОЗ України від 17.09.98 № 1762/А Читайте також:
|
||||||||
|