МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів Контакти
Тлумачний словник |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯМЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до організації самостійної роботи студентів з вивчення дисципліни «Маркетинг» студентами спеціальності «Менеджмент організацій і адміністрування» всіх форм навчання Вінницький національний технічний університет
МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до організації самостійної роботи студентів з вивчення дисципліни «Маркетинг» Студентами спеціальності «Менеджмент організацій і адміністрування» всіх форм навчання
Вінниця ВНТУ Рекомендовано до друку Методичною радою Вінницького національного технічного університету Міністерства освіти і науки України (протокол № від 2013 р.)
Рецензенти: В. В. Зянько, доктор економічних наук, професор Н. П. Карачина, доктор економічних наук, доцент
Методичні вказівки до організації самостійної роботи студентів з вивчення дисципліни «Маркетинг» студентами спеціальності «Менеджмент організацій і адміністрування» всіх форм навчання. / Уклад. О. В. Безсмертна. – Вінниця: ВНТУ, 2013. – 57 с. Методичні вказівки містять опис навчального навантаження дисципліни «Маркетинг», зміст дисципліни в розрізі тем лекцій, практичних та семінарських занять. Наводяться короткі теоретичні відомості по темам лекцій, питання, тести й практичні завдання для самостійного опрацювання. Методичні вказівки будуть корисними викладачам, аспірантам, магістрантам, студентам, а також всім бажаючим.
ЗМІСТ
ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
У процесі ринкових перетворень, що відбуваються в економіці нашої держави, за умов становлення та розвитку відносин однією з головних проблем підприємств України є проблема переходу від мислення категоріями виробництва до осягнення філософії підприємництва, спрямованої на задоволення потреб та запитів споживачів, тобто до філософії маркетингу. Це, на перший погляд, нескладне завдання можна, проте, успішно виконати лише тоді, коли ним займатимуться фахівці, озброєні відповідними знаннями, досвідом і навичками розв’язування конкретних маркетингових проблем. Відтак, головною метою дисципліни «Маркетинг» є виклад принципів, завдань та функцій маркетингу, розгляд проблем та особливостей реалізації його основних політик – товарної, цінової, політики комунікацій та розподілу; освоєння слухачами теоретичних основи дисципліни та набуття практичних навичок кабінетної і польової маркетингової роботи. Методичні вказівки до організації самостійної роботи з вивчення дисципліни «Маркетинг» складені відповідно до навчальної програми цієї дисципліни та мають на меті надати допомогу й систематизувати самостійну роботу студентів з вивчення навчального матеріалу дисципліни, підготуватися до підсумкового контролю знань з цієї дисципліни. Основними формами самостійної роботи студентів є підготовка до аудиторних занять (лекцій, практичних, семінарських); виконання завдань з дисципліни протягом семестру; робота над окремими темами дисципліни, які згідно з робочою навчальною програмою винесені на самостійне опрацювання студентами; підготовка до всіх видів контрольних випробувань (надання відповідей на контрольні запитання, робота з навчальними тестами, розв’язання задач тощо); участь у науковій та науково-методичній роботі кафедри, факультету; участь у наукових і науково-практичних конференціях, семінарах, конкурсах, олімпіадах тощо; підготовка до підсумкової державної атестації, у тому числі й виконання дипломної роботи. Самостійна робота планується і організовується кожним студентом індивідуально, але консультації з питань самостійної роботи за потреби студенти можуть отримати згідно з графіком консультацій. Пропоновані методичні вказівки призначені для студентів, аспірантів, викладачів економічних та управлінських спеціальностей і шкіл бізнесу, слухачів системи підвищення кваліфікації, практичних працівників, які цікавляться питаннями маркетингу.
Читайте також:
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|