Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

до організації самостійної роботи студентів з вивчення дисципліни «Маркетинг»

студентами спеціальності «Менеджмент організацій і адміністрування» всіх форм навчання
Міністерство освіти і науки України

Вінницький національний технічний університет

 

 

МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ

до організації самостійної роботи студентів з вивчення дисципліни «Маркетинг»

Студентами спеціальності «Менеджмент організацій і адміністрування» всіх форм навчання

 

 

Вінниця

ВНТУ


Рекомендовано до друку Методичною радою Вінницького національного технічного університету Міністерства освіти і науки України (протокол № від 2013 р.)

 

 

Рецензенти:

В. В. Зянько, доктор економічних наук, професор

Н. П. Карачина, доктор економічних наук, доцент

 

Методичні вказівки до організації самостійної роботи студентів з вивчення дисципліни «Маркетинг» студентами спеціальності «Менеджмент організацій і адміністрування» всіх форм навчання. / Уклад. О. В. Безсмертна. – Вінниця: ВНТУ, 2013. – 57 с.

Методичні вказівки містять опис навчального навантаження дисципліни «Маркетинг», зміст дисципліни в розрізі тем лекцій, практичних та семінарських занять. Наводяться короткі теоретичні відомості по темам лекцій, питання, тести й практичні завдання для самостійного опрацювання. Методичні вказівки будуть корисними викладачам, аспірантам, магістрантам, студентам, а також всім бажаючим.

 

 


ЗМІСТ

1 Загальні положення………………………………………………….
2 Опис навчальної дисципліни………………….…………………..
3 Структура навчальної дисципліни…………………………........
4 Завдання для самостійного опрацювання……………………........
5 Тема 1………………………………………………………………..
6 Тема 2………………………………………………………………..
7 Тема 3………………………………………………………………..
8 Тема 4………………………………………………………………..
9 Тема 5………………………………………………………………..
10 Тема 6 ……………………………………………………………...
11 Тема 7………………………………………………………………
12 Тема 8………………………………………………………………
13 Тема 9………………………………………………………………
14 Тема 10…………………………………………………………….
15 Перелік питань самостійного опрацювання для перевірки знань студентів (входять до переліку питань на залік)….................
16 Критерії оцінювання знань, умінь і навичок студентів..……….
17 Зміст контрольної роботи для студентів заочної форми навчання.................................................................................................
Список використаної та рекомендованої літератури…………………

ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

У процесі ринкових перетворень, що відбуваються в економіці нашої держави, за умов становлення та розвитку відносин однією з головних проблем підприємств України є проблема переходу від мислення категоріями виробництва до осягнення філософії підприємництва, спрямованої на задоволення потреб та запитів споживачів, тобто до філософії маркетингу. Це, на перший погляд, нескладне завдання можна, проте, успішно виконати лише тоді, коли ним займатимуться фахівці, озброєні відповідними знаннями, досвідом і навичками розв’язування конкретних маркетингових проблем.

Відтак, головною метою дисципліни «Маркетинг» є виклад принципів, завдань та функцій маркетингу, розгляд проблем та особливостей реалізації його основних політик – товарної, цінової, політики комунікацій та розподілу; освоєння слухачами теоретичних основи дисципліни та набуття практичних навичок кабінетної і польової маркетингової роботи.

Методичні вказівки до організації самостійної роботи з вивчення дисципліни «Маркетинг» складені відповідно до навчальної програми цієї дисципліни та мають на меті надати допомогу й систематизувати самостійну роботу студентів з вивчення навчального матеріалу дисципліни, підготуватися до підсумкового контролю знань з цієї дисципліни.

Основними формами самостійної роботи студентів є підготовка до аудиторних занять (лекцій, практичних, семінарських); виконання завдань з дисципліни протягом семестру; робота над окремими темами дисципліни, які згідно з робочою навчальною програмою винесені на самостійне опрацювання студентами; підготовка до всіх видів контрольних випробувань (надання відповідей на контрольні запитання, робота з навчальними тестами, розв’язання задач тощо); участь у науковій та науково-методичній роботі кафедри, факультету; участь у наукових і науково-практичних конференціях, семінарах, конкурсах, олімпіадах тощо; підготовка до підсумкової державної атестації, у тому числі й виконання дипломної роботи.

Самостійна робота планується і організовується кожним студентом індивідуально, але консультації з питань самостійної роботи за потреби студенти можуть отримати згідно з графіком консультацій.

Пропоновані методичні вказівки призначені для студентів, аспірантів, викладачів економічних та управлінських спеціальностей і шкіл бізнесу, слухачів системи підвищення кваліфікації, практичних працівників, які цікавляться питаннями маркетингу.

 



Читайте також:

  1. I. Загальні збори АТ
  2. I. ЗАГАЛЬНІ МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ
  3. I. Загальні положення
  4. II. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ.
  5. III. Вправи з початкового положення стоячи.
  6. XXXIII. ЗАГАЛЬНІ ПРОФЕСІЇ (У ВСІХ ГАЛУЗЯХ ГОСПОДАРСТВА)
  7. А) загальні критерії
  8. Білковий обмін: загальні відомості
  9. Білорусь. Характеристика положення та господарства країни.
  10. В загальній сукупності фінансових відношень можуть бути виділені три важливі сфери: фінанси підприємств, установ і організацій; страхування; державні фінанси.
  11. В Росії основні положення про амністію та помилування містяться в Конституції, Кримінальному кодексі та Кримінально-виконавчому кодексі Російської Федерації.
  12. В'язкості і тиску повітря від профілю тіла, стану його поверхні і положення тіла в повітряному потоці.




Переглядів: 242

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
 | ОПИС НАВЧАЛЬНОЇ ДИСЦИПЛІНИ

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.006 сек.