Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Контакти
 


Тлумачний словник
Авто
Автоматизація
Архітектура
Астрономія
Аудит
Біологія
Будівництво
Бухгалтерія
Винахідництво
Виробництво
Військова справа
Генетика
Географія
Геологія
Господарство
Держава
Дім
Екологія
Економетрика
Економіка
Електроніка
Журналістика та ЗМІ
Зв'язок
Іноземні мови
Інформатика
Історія
Комп'ютери
Креслення
Кулінарія
Культура
Лексикологія
Література
Логіка
Маркетинг
Математика
Машинобудування
Медицина
Менеджмент
Метали і Зварювання
Механіка
Мистецтво
Музика
Населення
Освіта
Охорона безпеки життя
Охорона Праці
Педагогіка
Політика
Право
Програмування
Промисловість
Психологія
Радіо
Регилия
Соціологія
Спорт
Стандартизація
Технології
Торгівля
Туризм
Фізика
Фізіологія
Філософія
Фінанси
Хімія
Юриспунденкция






Тема 4. Типи ринків і моделі поведінки споживачів

КОРОТКІ ТЕОРЕТИЧНІ ВІДОМОСТІ

Споживчий ринок– це окремі особи та домашні господарства, які купують товари та користуються послугами для особистого або сімейного споживання чи використання.

Модель поведінки покупця на споживчому ринкуполягає в тому, що маркетингові та інші стимули породжують певну реакцію. Завдання маркетингу полягає у вивчені впливу факторів на вузькі сегменти ринку й створення найтиповішої картини такого впливу.

Ринок організацій-споживачів – це сукупність юридичних осіб, які закуповують товари для їх подальшого використання у процесі виробництва, здачі в оренду, перерозподілу чи перепродажу.

Купівельна поведінка організації-споживача залежить від частоти придбання товару, вартості покупки, ступеня ризику, яким супроводжується придбання товару, тобто від виду ситуації здійснення закупівлі.

ТЕСТИ

 

1. На тривалість та повноту (за набором складових) процесу прийняття рішення про придбання товару індивідуальним споживачем безпосередньо не впливає:

б) значимість товару для споживача;

в) кількість товарних альтернатив, що наявні на ринку;

г) особливості законодавчого регулювання рекламної діяльності;

д) ступінь актуальності потреби.

 

2. До якої групи факторів споживацької поведінки домашніх господарств належать особливості сприймання споживачем власного споживацького досвіду:

а) культурні;

б) особистісні;

в) психологічні;

г) мікроекономічні;

д) соціальні?

 

3. Особливостями промислового (ділового) маркетингу є:

а) використання покупцями придбаних товарів для кінцевого споживання;

б) більша кількість покупців на ринку;

в) можливість встановлення більш тісних відносин зі споживачами;

г) прискорена процедура прийняття рішення про придбання товару;

д) активне використання комунікаційних заходів.

 

4. Процедурі прийняття рішення про придбання товарів організацією властиве:

а) більш раціональний підхід до вибору товарів;

б) колективний характер:

в) наявність більших можливостей впливу на продавця;

г) враховування стану попиту на товари власного виробництва;

д) варіанти а), б), в), г).

 

Питання для самоконтролю

1. Дайте означення споживчого ринку.

2. Опишіть модель поведінки покупця на споживчому ринку.

3. Назвіть фактори, що впливають на поведінку споживача на споживчому ринку.

4. Опишіть механізм купівлі споживчих товарів.

5. Дайте означення ринку організацій-споживачів.

6. Назвіть особливості ринку організацій-споживачів.

7. Від чого залежить купівельна поведінка організації-споживача.

8. Опишіть процес прийняття рішення про закупівлю товару організацією-споживачем .

 


Читайте також:

  1. CMM. Визначення моделі зрілості.
  2. ISO 15504.Структура еталонної моделі
  3. Абетка елементів поведінки тварини
  4. Автокореляція залишків – це залежність між послідовними значеннями стохастичної складової моделі.
  5. Автомати­зовані інформаційні систе­ми для техніч­ного аналізу товар­них, фондових та валют­них ринків.
  6. Алгоритм реалізації моделі
  7. Алгоритм реалізації моделі
  8. Алгоритм реалізації моделі
  9. Алгоритм реалізації моделі
  10. Алгоритм реалізації моделі
  11. Алгоритм реалізації моделі
  12. Алгоритм реалізації моделі




Переглядів: 991

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Тема 3. Система маркетингової інформації та маркетингових досліджень | Тема 5. Маркетинговий менеджмент: процес управління маркетингом

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

 

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.003 сек.