МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах
РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ" ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів
Контакти
Тлумачний словник Авто Автоматизація Архітектура Астрономія Аудит Біологія Будівництво Бухгалтерія Винахідництво Виробництво Військова справа Генетика Географія Геологія Господарство Держава Дім Екологія Економетрика Економіка Електроніка Журналістика та ЗМІ Зв'язок Іноземні мови Інформатика Історія Комп'ютери Креслення Кулінарія Культура Лексикологія Література Логіка Маркетинг Математика Машинобудування Медицина Менеджмент Метали і Зварювання Механіка Мистецтво Музика Населення Освіта Охорона безпеки життя Охорона Праці Педагогіка Політика Право Програмування Промисловість Психологія Радіо Регилия Соціологія Спорт Стандартизація Технології Торгівля Туризм Фізика Фізіологія Філософія Фінанси Хімія Юриспунденкция |
|
|||||||
Ситуація 3.3Компанія "ГАЛАКТИКА" – диверсифікована компанія, одним із напрямів діяльності якої є мережа ресторанів швидкого харчування "Гарячі курчата". Протягом року в обласному центрі діють чотири ресторани. Основу меню становлять страви з курятини. Наступного року планується відкрити ще три ресторани, але вже в Києві. Реалізація цього рішення пов'язана з певним ризиком, адже в столиці компанії протистоятимуть сильні конкуренти, передусім "ШВИДКО", "РОСТІКС" та ін. Керівництво компанії розуміє, що, незважаючи на певний досвід роботи в цій галузі, таке конкурентне оточення вимагає при виході на новий для компанії регіональний ринок продуманих дій. А це пов'язано з безпомилковим вибором стратегії позиціювання, розташування ресторанів, можливо, деяких змін у меню, а також у виборі форм реклами та стимулювання продажу. Позиції працівників компанії, які відповідають за цей напрям діяльності, стосовно стратегії суттєво відрізняються. На думку комерційного директора, "ГАЛАКТИКА" готова до протистояння McDONALD's: "Якщо наші ресторани розташовуватимуться один навпроти одного, виграємо ми. Аргументи? Будь-ласка: їжа не гірше, ніж у конкурента, а ціни говорять самі за себе". Обережніший віце-президент, якого підтримує також керівник служби мар-кетингу, вважає за доцільне уникнути прямої конкуренції з найнебезпечнішими противниками. Для цього пропонується зробити ставку не так на низькі ціни, як на "прицільне" позиціювання своїх послуг, запропонувавши відвідувачам те, що не пропонують і не планують пропонувати конкуренти. Разом з тим, цілком зрозуміло, що компанії "ГАЛАКТИКА" доведеться поборотися за певну частку відвідувачів діючих ресторанів, "відволікши" їх від конкурентів. Розрахунок такий: лояльність споживачів до конкуруючих марок не є абсолютною. Отже, компанія "ГАЛАКТИКА" зможе сформувати з них свою клієнтуру. Проте зробити це можна, лише чітко знаючи, що саме не задовольняє відвідувачів у роботі діючих ресторанів, а також яка пропозиція виявилася б для них привабливою. Для прийняття остаточного рішення щодо стратегії виходу компанії "ГАЛАКТИКА" на ринок Києва вирішено провести маркетингове дослідження. Сам факт необхідності його проведення ні в кого не викликає жодного сумніву. Проте кошти, які можуть бути виділені для цього, досить-таки обмежені. Завдання: Ознайомившись із ситуацією, що склалася, сформулюйте проблему, з якою зіткнулося керівництво компанії "ГАЛАКТИКА", і визначте альтернативні підходи до її вирішення. Чітко визначте цілі маркетингового дослідження, пошукові запитання та гіпотези, а також обґрунтуйте доцільність замовлення маркетингових досліджень сторонній організації, якщо обійтися власними силами неможливо. Читайте також:
|
||||||||
|