Підприємство "Галицькі продукти" планує вийти на ринок безалкогольних напоїв з новим продуктом, який буде вироблятися з фруктового соку й призначений для споживачів віком від 15 до 25 років. Перед початком розробки новинки підприємство хоче ретельніше вивчити смаки й уподобання даної цільової групи споживачів. Для цього заплановано провести опитування споживачів у даному географічному регіоні через особисте опитування вибірки споживачів, зокрема студентів.
Завдання: Розробіть анкету, яку можна було б запропонувати підприємству для проведення опитування серед студентської молоді.
При розробці анкети використовуйте наступні форми запитань:
· альтернативні, що потребують відповіді "так" або "ні";
· з вибірковою відповіддю, яка пропонує вибір з трьох і більше відповідей;
· за шкалою Лайкерта – коли необхідно визначити ступінь згоди або незгоди із суттю якогось твердження;
· семантичний диференціал – шкалу розрядів між двома полярними поняттями;
· шкалу важливості - шкалу розрядів з ранжируванням характеристик за ступенем важливості;
· оціночну шкалу – шкалу з ранжуванням характеристик від "відмінно" до "задовільно";
· питання без заданої структури, що потребує текстової відповіді в довільному стилі;
· підбір словесних асоціацій – коли необхідно назвати слово, асоціативне заданому;
· прохання завершити речення, оповідання або рисунок.
Тема 5. Маркетинговий менеджмент: процес управління маркетингом