Обґрунтуйте рішення щодо комплексу просування товарів шляхом визначення очікуваного прибутку від альтернативних пропозицій просування товару.
Торгова фірма спеціалізується на продажу побутової техніки. Основний конкурент, що володіє значною часткою ринку, знизив ціну на 30%. Маркетингова служба фірми пропонує реалізувати стратегію зміни стимулювання збуту. Тактичний прийом, який пропонується використати при цьому, передбачає знизити у відповідь ціни на пилососи на 40 % (з 320 до 192 дол.), компенсуючи знижки кількістю проданих товарів за зниженими цінами.
При цьому розглядаються дві альтернативні пропозиції. Перша – реклама про зниження цін на пилососи в популярній газеті, наклад якої становить 200 тис. примірників.
Друга пропозиція – купони на право придбати товар за зниженими цінами для покупців, які зробили купівлю в магазині протягом року (фірма має базу даних, до якої за згодою покупців внесено 2500 адресатів). Досвід працівників маркетингової служби дає змогу зробити припущення, що 6 % покупців позитивно відреагують на пропозицію.
Витрати на пряму поштову рекламу становлять 5 000 дол., а на рекламу в пресі – 2 040 дол. Прийняттю рішення передують розрахунки очікуваного результату за кожною пропозицією.
Менеджер вважає, що відсоток покупців, які зреагують на рекламу, становитиме від 0,1 до 0,5 %, але немає підстав вважати, що отримання будь-якого конкретного відсотка ймовірніше від іншого. Тому для кожного відсотка купівель існує закономірність 1/5 (0,2).