Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Ситуація 9.3

Оберіть телевізійний канал та час виходу реклами використовуючи інформацію, наведену в табл. 9.2. Інформація наведена для робочих днів.

Під час вибору пам'ятайте, що вам потрібно, щоб в ефірі було три ролики довжиною 20" та виконувалася умова, що в один проміжок часу на одному каналі не було двох роликів.

Пригадайте, що:

1. Рейтинги (Ratings) – це відношення кількості людей, що були споживачами певного засобу масової інформації протягом фіксованого часу й належать до певної цільової аудиторії, до розміру цієї аудиторії.

2. GRP (Gross Rating Points – валове значення рейтингів) є сумою рейтингів для загальної цільової аудиторії з усіх виходів певної реклами протягом указаного проміжку часу.

 

Таблиця 9.2 – Інформація щодо виходу реклами по телевізійним каналам

Час Интер УТ-2 ICTV
Вартість 30", у. о. Ratings Вартість 30", у. o. Ratings Вартість 30", у. о. Ratings
7:00–8:00 2,75 4,75 0,01
11:00–12:00 1,00 0,50
16:00–17:00 4,00 0,02
19:00–20:00 14,75 1,00
21:00–22:00 18,25 22,50 0,50
23:00–24:00 7,25 6,25 0,01

 

У наведеному прикладі цільова аудиторія дорівнює всьому населенню України.

Завдання: Під час обґрунтування вашого вибору підрахуйте GRPs вашої рекламної компанії та її вартість.

Дайте відповідь на наступні запитання:

1. Як буде впливати специфіка товару на вибір часу трансляції рекламного ролика?

2. Чи доцільно розміщувати два рекламних ролики одночасно на двох різних каналах?

3. Якої інформації, на ваш погляд, вам не вистачало для прийняття більш обґрунтованого рішення?

 

Ситуація 9.4

Що буде для вас визначальним при прийнятті рішення про розміщення реклами на конкретній радіостанції?

 

Таблиця 9.3 – Інформація про розміщення реклами на конкретній радіостанції

Показники Русское радио Наше радио Авто-радіо Позитив
Вартість, грн.
Рейтинги в березні 30,3 15,2 1,1 4,9
Рейтинги в червні 39,61 22,48 6,21 3,21
Співвідношення жінок, які слухають цю радіостанцію, до всіх слухачів 0,49 0,3 0,6 0,52

 

1. Використовуючи свій життєвий досвід, дайте рекомендації щодо часу виходу рекламного звернення.

2. Чи впливає те, який товар ви рекламуєте, на вибір радіостанції?

 

Ситуація 9.5

Уявіть, що вам потрібно розмістити рекламу лаку для волосся в журналі. Оскільки грошові кошти обмежені, то вам необхідно обрати одне видання з трьох запропонованих.

 

Таблиця 9.4 – Інформація про розміщення реклами в конкретному виданні

Показники Наталі Єва Бурда
Заявлений наклад, тис.
Формат А4 А4 А4
Вартість шпальти, грн. 152 000 29 000
Періодичність 11 разів на рік 6 разів на рік 1 раз на місяць
Мова Російська Українська Російська
Середня кількість читачів одного примірника 3,4 2,9 2,2
Середня кількість звернення одного читача до номера 3,2 2,1 7,9

 

Поясніть свій вибір та наведіть відповіді розрахунки.

 


Читайте також:

  1. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  2. V. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  3. V. Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях
  4. БЖД у надзвичайних ситуаціях.
  5. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях
  6. ВИМОГИ БЕЗПЕКИ В ЕКСТРЕМАЛЬНИХ СИТУАЦІЯХ
  7. Вимоги безпеки в екстремальних ситуаціях
  8. Втома породжує у працівника стан, який призводить до помилок в роботі, небезпечним ситуаціям і нещасним випадкам.
  9. Головні визначення – безпека, загроза, небезпека, надзвичайна ситуація, ризик.
  10. Головні визначення – безпека, загроза, небезпека, надзвичайна ситуація, ризик.
  11. Демографічна ситуація в Україні
  12. Демографічна ситуація: відтворення населення та прогноз




Переглядів: 756

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ситуація 9.2 | Ситуація 9.6

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.002 сек.