Мале підприємство "Елегант" виробляє в широкому асортименті чоловічі костюми, розраховані на масового споживача, і реалізує їх у фірмовому магазині. Але на традиційному ринку, де воно діє, з’явився більш сильний конкурент. Вивчивши ситуацію, "Елегант" ставить завдання вийти на нові географічні ринки. При цьому підприємство віддає перевагу продажу там своєї продукції великими партіями.
АО "Будмашина" налагодило виробництво нового промислового обладнання для невеликих підприємств щодо випуску будматеріалів з місцевої сировини (лісу, каменю, піску тощо). "Будмашина" хоче налагодити зв'язки з якомога більшою кількістю таких підприємств у різних регіонах країни, багато з яких ще невідомі на ринку.
Нафтопереробний комбінат налагодив виробництво різних марок бензину. При цьому 30% випущеної продукції він планує продавати місцевим власникам авто (у даній області). 50% – комбінат планує спрямовувати у більш віддалені області, а 20% передбачає відправляти за кордон.
Завдання:
1. Оберіть канали розподілу для кожної ситуації й обґрунтуйте їх вибір.
2. Визначне, які, на вашу думку, проблеми можуть виникнути в каналах розподілу.
3. Запропонуйте заходи щодо стимулювання учасників каналів розподілу.