Для проведення ярмарки–виставки орендується обладнане приміщення площею 1800 кв. м. Вартість оренди 252 500 грн., витрати на оформлювальні роботі складають 75% від вартості оренди.
Визначити вартість одного квадратного метра виставкової площі та розмір витрат на одного учасника, якщо відомо:
• Непередбачувані витрати складуть 59750 грн.
• Витрати на охорону, заробітну платню персоналу, транспорт, інформаційно-рекламні заходи та культурну програму плануються в сумі 342500 грн.
• Мінімальна площа експозиційного місця 2.5 кв. м., максимальна 17.5 кв. м.
Задача 9.2
Використовуючи дані табл. 9.1, побудуйте графік рекламної кампанії на місяць за умови, що його бюджет за цей період не повинен перевищувати 10000 грн., а рекламне оголошення має розміри 8,7x11,4.
Таблиця 9.1 – Тираж та ціни на рекламу в періодичних виданнях України
Назва видання
Тираж, прим.
Вартість
реклами, грн. за см2
Періодичність видання
“А”
12,00
1 раз в тиждень
“В”
20,50
1 раз в тиждень
“С”
45,00
1 раз в тиждень
“D”
14,00
1 раз в тиждень
“E”
10,00
1 раз в тиждень
“F”
1,95
1 раз в квартал
“K”
8,60
1 раз в місяць
“L”
15,00
1 раз в місяць
“M”
12,70
1 раз в тиждень
“N”
18,20
1 раз в тиждень
Задача 9.3
Підприємство, що виробляє пилосмоки, оголосило рекламну акцію, яка полягає в наданні 50% знижки кожному 100-му покупцеві. Собівартість одного пилосмоку С=1 тис. грн., середня норма прибутку Р(%)= 20%, обсяги збуту становили ОЗ=100 тис. шт. в рік. Після оголошення рекламної акції обсяги збуту зросли на 15%. Оцініть ефективність проведення рекламної акції.
Ситуація 9.1
1. Які методи прямого збуту найбільш поширені на споживчому ринку України?
2. Оберіть найоптимальніші, на вашу думку, канали розподілу таких товарів: