Студопедия
Новини освіти і науки:
МАРК РЕГНЕРУС ДОСЛІДЖЕННЯ: Наскільки відрізняються діти, які виросли в одностатевих союзах


РЕЗОЛЮЦІЯ: Громадського обговорення навчальної програми статевого виховання


ЧОМУ ФОНД ОЛЕНИ ПІНЧУК І МОЗ УКРАЇНИ ПРОПАГУЮТЬ "СЕКСУАЛЬНІ УРОКИ"


ЕКЗИСТЕНЦІЙНО-ПСИХОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПОРУШЕННЯ СТАТЕВОЇ ІДЕНТИЧНОСТІ ПІДЛІТКІВ


Батьківський, громадянський рух в Україні закликає МОН зупинити тотальну сексуалізацію дітей і підлітків


Відкрите звернення Міністру освіти й науки України - Гриневич Лілії Михайлівні


Представництво українського жіноцтва в ООН: низький рівень культури спілкування в соціальних мережах


Гендерна антидискримінаційна експертиза може зробити нас моральними рабами


ЛІВИЙ МАРКСИЗМ У НОВИХ ПІДРУЧНИКАХ ДЛЯ ШКОЛЯРІВ


ВІДКРИТА ЗАЯВА на підтримку позиції Ганни Турчинової та права кожної людини на свободу думки, світогляду та вираження поглядів



Задача 9.1

Для проведення ярмарки–виставки орендується обладнане приміщення площею 1800 кв. м. Вартість оренди 252 500 грн., витрати на оформлювальні роботі складають 75% від вартості оренди.

Визначити вартість одного квадратного метра виставкової площі та розмір витрат на одного учасника, якщо відомо:

• Непередбачувані витрати складуть 59750 грн.

• Витрати на охорону, заробітну платню персоналу, транспорт, інформаційно-рекламні заходи та культурну програму плануються в сумі 342500 грн.

• Мінімальна площа експозиційного місця 2.5 кв. м., максимальна 17.5 кв. м.

Задача 9.2

Використовуючи дані табл. 9.1, побудуйте графік рекламної кампанії на місяць за умови, що його бюджет за цей період не повинен перевищувати 10000 грн., а рекламне оголошення має розміри 8,7x11,4.

 

Таблиця 9.1 – Тираж та ціни на рекламу в періодичних виданнях України

Назва видання Тираж, прим. Вартість реклами, грн. за см2 Періодичність видання
“А” 12,00 1 раз в тиждень
“В” 20,50 1 раз в тиждень
“С” 45,00 1 раз в тиждень
“D” 14,00 1 раз в тиждень
“E” 10,00 1 раз в тиждень
“F” 1,95 1 раз в квартал
“K” 8,60 1 раз в місяць
“L” 15,00 1 раз в місяць
“M” 12,70 1 раз в тиждень
“N” 18,20 1 раз в тиждень

Задача 9.3

Підприємство, що виробляє пилосмоки, оголосило рекламну акцію, яка полягає в наданні 50% знижки кожному 100-му покупцеві. Собівартість одного пилосмоку С=1 тис. грн., середня норма прибутку Р(%)= 20%, обсяги збуту становили ОЗ=100 тис. шт. в рік. Після оголошення рекламної акції обсяги збуту зросли на 15%. Оцініть ефективність проведення рекламної акції.

Ситуація 9.1

1. Які методи прямого збуту найбільш поширені на споживчому ринку України?

2. Оберіть найоптимальніші, на вашу думку, канали розподілу таких товарів:

а) газових лічильників для населення;

б) ялинкових іграшок;

в) йогуртів;

г) дитячого взяття.

 


Читайте також:

  1. Б. Задача
  2. Взаємне положення площин. Перша позиційна задача
  3. Взаємне положення прямої і площини. Друга позиційна задача.
  4. Вторая задача анализа на чувствительность
  5. Головна задача м/н фінансового менеджменту полягає у оцінці короткострокових і довгострокових активів і зобов’язань фірми у часовому і просторовому використанні м/н ринків.
  6. Двоїста задача
  7. Двухмерная задача Коши
  8. З праці В. Леніна «О задачах пролетариата в данной революции»
  9. Загальна задача лінійного програмування (ЗЛТ)
  10. Задача # 12 (з тих, що вона скидувала)
  11. Задача 1
  12. Задача 1




Переглядів: 848

<== попередня сторінка | наступна сторінка ==>
Ситуація 8.1 | Ситуація 9.2

Не знайшли потрібну інформацію? Скористайтесь пошуком google:

  

© studopedia.com.ua При використанні або копіюванні матеріалів пряме посилання на сайт обов'язкове.


Генерація сторінки за: 0.019 сек.